si te harrojm dike qe na ka falur shume kujtime ??

104 15 22
                                    

Le te themi qe kjo eshte tema e par qe do flas .
Cdo gje qe fillon e ka nje fund. Dashurit e medha nuk perfundojn me fustan nuserie por me e veshtira eshte ajo qe vjen pas ndarjes . Le te flas nga provoja personale . Une dhe ai ishim te lidhur 2 vjet bashke , mendonim se ishim dashuria e jetes e njeri tjetrit dhe mendonim te ardhmen bashke ,por cfare ndodhi me pas gjerat filluan tatpjeten per poshte derisa ran ne nje gremin te thell ku une nuk gjeja dot driten te cohesha serisht e te vazhdoja jeten . Realisht ne nuk vuajm per personin fizik , personin qe donim ,ne na mungon ajo cfare kishim krijuar me ate ,nga mungon vetja kur ishim me ate . Ndonjeher mendojm se pervec se kemi humbur dashurin ton bashk me te kemi humbur dhe veten . Me besoni qe jo . Vetja juaj eshte aty brenda jush duhet vetem pak guxim qe te rifilloni cdo gje nga e para . Nese do te kerkoni ne google se si mund te harroni dike qe ju ka falur shume i referohen udhetimeve , blerjeve por babee ktheu me kemb ne toke jemi ne Shqiperi . Mendova tju jap ato keshilla qe une zbatova dhe me besoni ja kam dal dhe nuk kam prer asnje damar .

Mos fshini cdo gje ,nese ju hiqni dore direk me shume mundesi do ta keni me keq .

●Gjeja e pare qe te beni eshte ta pranoni qe ajo mardhenie mori fund duhet ta pranoni me zemer dhe me mendje .

●Gjeni nje moment te pershtatshem qetesie kur te mos te jeni te rrethuar me njerez te tjer . Merrni nje flet dhe shkruani se cfare keni fituar dhe cfare keni humbur nga kjo lidhje . Nese kishte me shume gjera pozitive apo negative per ty .
Ose mund te shkruani gjerat ,veprime apo kujtime jo te bukura qe ai te ka lene .

●Kurr nuk duhet te lidheni menjeher pas nje ndarje ,tregon qe ju jeni e dobet dhe nuk mund te rrini pa dike perkrah jush .

● Mos u mundoni te fshini kujtimet perkumdrazi pranoini ato . Ju i keni jetuar tashme . Ndonjeher do te kaloni ne te njejten rruge qe keni pas kaluar me ate ,do tju vi per te qar , do te doni te ndroni rruge. Mos e beni ,vazhdoni ecni por hiqe ate nga mendja , mendo per dicka tjeter

●Mos degjoni me kenget qe dikur i quanit tuajat ,as keng te mund tju fusin ne nje bad mood . Ka plot keng ritmike . Mos lexoni libra me histori dashuri ,wattpadi ka plot libra eksploroni pak , pse jo dilni nga bota virtuale shkoni ne bibloteken e qytetit lexoni nje liber te prekshem nga duart

● Gjej nje hobi te ri . Psh te besh foto merrni ide nga programe si tumblr ;pinterest ;we heart it (ne foto keni programet qe ju kam sygjeruar )

●Bej nje organizim te ri rutines tuaj ,dilni me shoqet ,ikni ne plazh apo kudo qe ju ndiheni mire

●Nese jeni e merzitur dhe doni vetem te qani , mos e beni . Merrni nje leter dhe laps shkruaj cfare ndien dhe pastaj grise . Futu bej nje dush te gjate meditues ,ne kete menyr do te qetesoheni

● Mendoni qe meritoni me shum se ai ,ne te ardhmen do te vi dikush ne jeten tuaj qe do tju doj me shume .

●Dhe mos harroni , hakmerruni pak . Filloni udhtrime per te ber nje trup sexy qe ta beni ate te pendohet qe ju ka humbur (ndoshta keto ushtrime qe paraqiten ne foto do tju ndihmojn )





●Nje jet e re fillon me ndryshime ne vete. Mumd te prisni floket ,ti lyeni ,apo cfare do lloj ndryshimi qe ju te doni

● Mjafton qe pak e nga pak ti jepni vemendje asaj qe vlen ne jete . Familja ,eshte e vetmja gje e rendesishme .

● Gjithashtu mund te shikoni filma te ndryshem une do tju sygjeroj dy :1. I want u / vazhdimi i 3metra mbi qiell
https://youtu.be/QJiIBfiEY8k

https://youtu.be/ohy48wew4ig

Shpresoj tju ndihmoj ndopak , dhe tju pelqejn kto qe shkruaj . Love u all
EldaHaxhiu Effiola. PinkfluffySaM 1998rika_ the_last_genius_ Artiolaaa in2244 ivanikolli chokollat klevisaelaliving-thedream angelberry111 BeYourself1920 Antuuu_Pemaj Ikidinlove beffeb

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 02, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Angel bloggWhere stories live. Discover now