tu🍊🍊

28 1 0
                                    

Pade wktu rehat smua murid berpusu pusu ke kantinss... Nmun tidak bagi member ii abangtanss kite... Mereka sekadar melepak atau lebih tepat mmbwang di dlm klas....mereka mmg trkenal dgn sifat kembawangan dan kehenseman mereka...

"Weiii aku dgar kan si anak jemah tu suke makan budu"kate jimin dgan semangat bawang nyerrs...

"Euwwww... Like seriyezzzliii???!!!!....dlm bnyak ii mknn budu jgk dimaknnnye...."kate kuda liar itu(jgn mrahhhhhhhhh)

"Alahh.. Chilekk arh.. Aku pon mkn budu pe*felipp bulu ketiak*"kate suga.... Hakk alahh suga ni main ii felip bulu ketiak pulak.. Debik kang..

"Ish hyung ni.... Ape main felip ii bulu ketiak ni... Mehh aa lawan ....sape jual bulu ketiak paling mhal kat lazada and ade org beli dye mng... Amcammm*felip bulu idong*(lol mnde main buluu ni 😂)"ujar v.. Tak senonoh siott dorg ni 😂

"Ish dahlahh.....camm nee si anak jemah tu bleh suke budu plak.. Budu kan asal dri mlaysia"ujar Rm dgn pelik

"Alahh hyung ni... Ank si jemah tu kan kacukkan... Jemah tu malaysia.. Laki dye tu ijoy mushiro... Jepun barangkali laki dye tu...ank dye nme fazura.. Lawaaaa namateyy.. Tapiii dikebas fattah.. Broken ii"kate jungkook dgn sisa air mata palsunye......

"Ijoy mushiroo???..........ahhhhh.....ijoyy adik sajat tu eh...knal sangat.. Member ii bolaa dulu tu.. "Ujar v dengn smangatnyers

"Haah laa.. Aku pon knal gak.... Tapii asall ank dye sebaye kite... Pelik nauu ijoy ni... Nak kate awekk bukan sbb jemahh mmg pntg kalau ijoy sebut nme pompuan lain dpn dye.... Mungkin di felip nye brngkali"jin mnyampuk setelah lme berjimba di dlm locker.....

Tibe ii






















Kdgran.....




















Sesuatu yg













Amatt












Dibnci olehhh 7 jejaka yituu....















Ianyaaa adalah...
























Locengg........ Yg mnnunjukkan habisnye wktu rhat..

Maka.... Brpecah lah skuad pakcik ii bwang abangtans kite....

Tak smpat v nk mmbalas.....mereka melihat kelibat seorg pekebun lelaki tua dan mkcik kliner sdg berjimba di tman bunga🐒rbrdua duaan yuollss.. Kau hadoo??? Takk doo kan??? Soo pii blah sne.. *readers peluk lutut mnngis dlm locker*....

V dan jimin otw nk msuk ke klas... Sempat mereke mnegur pkcik dn mkcik itu.....

"Makcik, pakcik.... Sudah ii ler tu brjimba.. Cube ubah sikit prngai... Kiamat nk dekat baik pi solat dri jimba mcam ni....jimba ni mcam prngai tetan tau pkcik..dlm kubur nnti pkcik,mkcik nk jimba cam ni jgk ke?.. Tkpelah pkcik, mkcik... Sye prgi dulu*felip rmbut smpai msok lam hidong kliner tu*"ujar v dgn bongakk nye.. Ehh bongkakk.....

"Ha ye lah...... Deeeppppppppppppppppppppp..... *pakai kopiah pi solat sunat istikiarah*"Pakcik kebunsssss yituuu pon belah pi surau brdekatan.. Katenyer hndak mngaji...

"Kau pon ape kurngnye ank alien .... Asyik membawang sana sini dgn geng kau... INGATT!!! Cermin diri dulu bru tegur org... Tu kes tak cermin diri ahh tu smpai bulu idong kuar pon tk persan.. Hampeh kauu... Mkcik blahh lu.. Paperr roger... Nnti casting sesamee.. Wa cau"hambekk kau.. Skali mkcik kliner bidas.. Pedass bebbb.....kecut peranakan ko....

"Pfttttt.. Ahahahahhahaaha... Tak leh blahh laaaaa... Ahahaaaaa... *smbil pukul bahu v*ahahahaaa...... V ² aku ingtt ke mkcik tu nk tobat jgk.. Ahahahah..... Hadoii.. Hahahahahahaha... Bangang.. Hahahahhaa...... "Brmulalah adegan ketawa s jimeng smpai golek ii mcam tnggiling khilangan ank... (Ade ke?ahaha)

"Bismillahhirohmannirohim.. Alhamdulillahhirobbilaalamin... *pakai srban then mnngis smbil mngaji* (tobat nau kau v ..esk buat balik).. "V mula mngaji smbil peluk lutut...








TBC....

HALLU ² ........mohonnn enjoy la bce ni... Ahaksss.......next chap luse maybe di update..... Bubyeeeee... Muah setepek duerssss 🐴

Pakcik Bawang Abangtanss🍠🍒Where stories live. Discover now