Ga😫 PT2

13 2 0
                                    

"Saaaaaaajattt kiteee ensemm mri jalan jalannnnnn"hanat je harapan J ni.. Sesedap kfc je dye pnggil sajat aii hensem.. Sajat aii pompuan tau.. Eee tampar bru tau... Ke nk brjimba? ...

"ayang kite ohsemm bertujuh tujuhannn"banyakk lah kau bertujuh tujuhan... Suler kang... Thu lah pndai nynyi jimeng ni... Babap kang..

"Ni kes tkde keje ke hape... Smpai lagu ni pon korg bleh karok... Hak alah.. Kalau nk karok ajak aku skali..."RM you got no jamss.....hakuu ingat engko nk bgi cramah free kat diorng ni sbb nanyi lagu keksih aii... Aww sajat poor yuuu.. *menggigil smbil peluk lutut tepi peti sejuk sbb sajat brtukar jntina.. *

"Shuh shuh blah sne.. Hyung tidk dialu alukan.. "Kate jimeng lagih.....eleh jimeng.. Nnti aku membawang ngan rm psal ko.. Ko tgok ahh.. Sian momon aku.. Auch..

"Jimeng.. Andaa sungguh kijamm.. Saiya binci yandaa"buuuu acting jer rm ni.. Nsib syg auch...hohoho..

"Ade nmpk jimin heppi?? *smbil mencebik*"cebik ii je tahu... Kiss kang.. Ahaksss... Tk thu plakss mood bersemut on hrini.. Hohoho.. Mohon jgn cair.. 😪Sbb 👀 tknk bgi fakehope kat readers... Tabah gaiss.. Okkk merapu jappp

"NAMPAKKK.... "KATE SI ALIEN DAN MAKNAE KESYANGANN AUTHOR.. HOHOHO... UPSSS tercapslock.. Huhuhiihihuu

"NiNoNiNoNiNoo.... Woii berita sengsasiii gaisssssssss...... Sajattt dimklumkan berkapel dgn si alif cukri tuhhh.... Huihuihuii... "Hamboii kauu sugaaa... Tak pdan ngn swag...ke act je slme ni yg ko swag... Hampehh.. Membawang no 1 hehh.. Ish ii.. Tapatot tapatot......

"Siyessslaaaaaaa hyungggg.. Pftttt.. Ahahahahhahahahhahaaa.. Sesuaiii, sepadann, secocoks... Ahahahaha.....ahahhaahah.. Tak lehh blahh.. Uhuk uhukkk ahakss uhukkk prukkkk"Kate jungkook smpai tersedak smbil terkentut.....(hamboi jungkook ).....

"Biskutt sileeee ninggal....pngotorr siaaaa maknae ni...aku reportt jin ommaa*tngan kepit idong*"wing wing wing boomerang....acahh jee jimeng ni.... Mcam la dye tk pernah kntut..

"Ahahahaha... Nsib aku ddk jauh ngan biskut lemau yg sudah brkulat dan ditumbuhi mikroorganisma.. Contoh mikroorganisma ialah yis, alga, e-coli(sbut btul ii gaiss.. Aku hempokk japgi kang) ......upsss hyung tersekolahkan budk ii yg tak brape skolah plak.. Ahakksss... "Kate RM yg sdg berhujah seperti azizul hasni awang... Ermm.. Azizul hasni awang berhujah ann ann annn......btol arh ann...

"Wowww hyung.. Bile mase plak hyung pandai Sains ni....uwah uwahh.... Aku rse exam mid year aritu pon kau dpat ranking bwah skali.... Adekah anda sudah bertaubat hyung????!"Kire ok lah tu dye pndai...kalau dye bangang korang bahan dye plak.....ish v ii.. Nsib ksayangan..xD

"Pelish lah.. This is RM okey... I got my jams...."wkwkwkw... Aku pakat buat je ayat tu.... Ade ke idok pon aku tak tau🐴

"What eberrr...... Weii weii weiii weii tu bukannn kee sajatt ngan alif.... Bapakkk ahh switt bhaii.. Brsemut aku tgk"kate harapan J yg sudh lame mendiamkan dirinyer...

Tibe ii sajat dan alif dtg ke arah meja bts untuk menilik muke ii yg membwang mereka dahulu...muahahaha.. Hbis lah ko kene carut ngan sajat..

"Ehem ii... Dah puas tilik muke i yang shantik ni?? "Ewah sajatt... Mntang ii lagu tu viral ko plak gne prkataan tu ye...

"Hyungg dye buat ape kat meje kite ni hyungg"ujar v separa berbisik.. Acewah ayat aku... Kahkahakha.. Kahak??...

"Mnelah hyung tahu... Maybe dye nk tgok kite kot.. Almklumlah kite kan pemesss"kater RM dgnnnn bajetnyer...

"Hei hei hei.. Hello hellooo... U pikir kitorang ni tugu negara ke ape kat sini....."hamboii alif cukri ni....tak sbar ii.... Kalau jimba tu bleh plak dye sabar....

"Arh ermm.. Yee ade ape ii yg boleh sye bntu.. Btw nme sye jin... Kim seokjin... Bukan jin setan ye... Atau jin iblis.....ni plak member ii bts... Merangkap anak ii saye.... Soo ade ape boleh kami bntu wahai tenuk ii yg cntik skalian?? "Haa hambekk koo.. Ahaha..... Tenukk pon tenuk lah.. Nasib jin tak gelarkan diorang jelly..

"I tak tnye pon nme u... Ermm.. Btw i adw dgr psal gosip ii ai kat kolah ni... Smua ni brpunca dari youuollssss kann!! "Bentakk sajat geram.. Ahaha.. Sajat..

"Babi.. Eh ii baby... Takmo marh ii.. Nnti tk cntik dahh.. Alo ii marah dye ni... Nnti kite mkn cendol eh.. Dah takmo mrah ii.. Jnji ngan biey.. "Wekkkkkkkkkkk... Aku yg type ponn cammm apee.. Apetah lagi readers yg mmbacenye...

"Ermmm lapaaaa......ayang jnji ayang tak mrah dahh"kur ii btoll.......ngade ahh sajat ni.....




"Haa ye lah.. Nnti biey bwak ayang mkn cndol bnyak² eh.... .




















Soreyy...Chap kali ni cam trgntung ann...ekceli waa tkde ideaa...hikhikhik....

Yg benar....

Author hotzz😚

Pakcik Bawang Abangtanss🍠🍒Where stories live. Discover now