Hani pov.
6:00 a.m.
Aku bangun untuk mandi dan solat. Selesai solat aku bersarapan dengan ahli keluarga ku yg lain..
Skip..Kelihatan bas sekolahku sudah sampai.. aku pun memberitahu mama. "Mama, bas dah sampai kakak pergi dulu ye.."kata ku. "Ok.. baik baik sekolah.."jawab mama.
End pov..Skip..
Tiba di sekolah...
Hani bertemu dengan kawan-kawannya. Semasa dia hendak pergi ke kawannya, dia terserempak dengan Faiz dan mengajak Faiz bersama untuk pergi ke kawannya. Mereka pun pergi ke tempat itu. Kawan Hani kecuali Amy terkejut kerana ada Faiz bersama dengan Hani. "Apahal kau bawak faiz ni hani??"tanya Afrina. "Mulai sekarang dia dah jadi sebahagian dari geng kita.. dia yg nak kawan dengan kita.. aku ok je..."jawabku. "Ohh..."kata semua..
Kringggg...
"Eh korang.. dah loceng ahh.. jom masuk kelas.."kata wan. Mereka pun masuk ke kelas masing-masing. Mereka memulakan pembelajaran mereka seperti biasa.Skip
Kringgggg....
(Waktu rehat)Faiz pov...
Aku berjalan keluar kelas bersama kawan-kawanku tetapi bukan geng Hani.. ini kawan ku yg lain.. aku akan pergi ke geng Hani kalau mereka perlukan bantuan.. (kira macam bodyguard la aku ni). Semasa aku sampai di kantin, aku beratur untuk membeli makanan. Selesai aku membeli aku pergi ke meja.. aku makan sambil memerhatikan geng Hani yg berada di pondok hadapan. Aku rasa gembira bila dapat lihat Hani gembira...
End pov..Author pov...
"Dey, part crush ni nantilah..."kata Faiz.
"Sorry bro.. 🤔tapi kau diam jelah.. aku yg buat cerita ni kan.. sibuk je.. aku mamposkan kang.. haa maghoh ni..😤"kata author.
End pov..Ok back to story..
Afrina pov..
Aku dari tadi lihat Faiz yg gembira setelah melihat Hani.. aku berbisik pada Aireen untuk memberitahu hal tersebut.
"Wehy, aireen kau nampak x yg faiz tu asyik skodeng sini je.. dan dia senyum macam orang gila bila dia dapat tengok hani happy.. apahal tu??"tanya Afrina. "Aahlah.. aku pun perasan dari tadi.. aku pun tak taulah apa yg faiz tu fikir bila tengok hani..."jawab Aireen. Tiba-tiba Faiz tu macam tersedar yg aku dengan Aireen mengumpat pasal dia.. dia pun kembali pada mood yg asal..
End pov.Bersambung..
Okay done bab 3. Sila vote.. and read okay... #vote #read 😎😎
YOU ARE READING
Cinta Tak Dibalas
Teen Fictionmengisahkan tentang Faiz yg cuba untuk memikat hati Hani yg beku.. manakala Haziq pula cuba memikat hati sahabat baik Hani iaitu Afrina. Dapatkah Faiz dan Haziq memikat hati Hani dan Afrina?? Bacalah cerita ini..