Να αγαπάς και να αγαπιέσαι έχοντας φίλους

44 4 0
                                    

Οι φίλοι όπως λένε ,είναι η δεύτερη μας οικογένεια,τα αδέρφια που επιλέγουμε να έχουμε.Η ζωή δεν τα φέρνει σε όλους όμορφα ,όμως η φιλία είναι το φάρμακο στις πληγές της καθημερινότητας,είναι το βάλσαμο για όλα τα κακά που μας συμβαίνουν.Ήδη από τα πρώτα μας παιδικά χρόνια θέτουμε τα θεμέλια σε αυτό το οικοδόμημα που λέγεται φιλία και καθώς φτάνουμε στην εφηβεία ,η ύπαρξη ενός φίλου είναι αναγκαία καθώς ψάχνοντας τον εαυτό μας επιλέγουμε να ερχόμαστε κοντά με κάποιον που μας μοιάζει,που περνάει ότι περνάμε.Επομένως "αυτός" ήταν εκεί στον τσακωμό που είχες με τους δικούς σου,ήταν εκεί όταν τα συναισθήματα σου λειτουργούσαν σαν ανελκυστήρας στην περίοδο των πανελληνίων,ήταν εκεί όταν ερωτεύτηκες, όταν μπήκες στη σχολή που επιθυμούσες ή σε αυτήν που ποτέ δε συμπάθησες.Η φιλία είναι μια έννοια πολυσύνθετη ,για να υπάρξει πρέπει να τηρεί τις προϋποθέσεις ειδάλλως ονομάζεται παρέα..Μπορεί για κάποιους φιλία να είναι η διασκέδαση,η καλοπέραση,τα χαμόγελα και τα ξενύχτια .Μια αληθινή φιλία όμως θα πρέπει να περιλαμβάνει την αγάπη,την στήριξη και την εμπιστοσύνη.Οι φίλοι σε αγαπούν για αυτό ακριβώς που είσαι ,με τα προτερήματα και τα ελαττώματα σου ,σε αγαπούν τις μέρες που είσαι μια ασυναγώνιστη drama queen αλλά και τις μέρες που η υπερένταση ,τα πειράγματα και οι βλακείες που πετάς μπορούν να ωθήσουν ένα υγιή άτομο στην ανθρωποκτονία.Οι φίλοι δεν ήρθαν έτοιμοι τους επέλεξες και σε επέλεξαν και εκείνοι κι είναι δική τους και δική σου επιλογή να είστε εκεί σε κάθε δυσκολία που θα εμφανιστεί.Ο σωστός φίλος δεν θα σου χαϊδέψει τα αυτιά,δεν θα σου πει αυτά που θέλεις να ακούσεις ,αυτό δεν βοήθησε ποτέ κανένα.Ο αληθινός φίλος θα σε υποστηρίξει όταν θεωρεί ότι έχεις δίκιο ,άλλα όταν θα σφάλεις θα είναι εκεί για να σου υποδείξει τα λάθη σου για να μπορέσεις αύριο να είσαι μια καλύτερη version του εαυτού σου,θα είναι εκεί μαζί σου όταν θα βρίσκεσαι στο πάτο και μαζί σου όταν ξανά θα σηκωθείς χαμογελώντας.Να το περιμένεις ,οι τσακωμοί,οι διαφωνίες και οι εντάσεις είναι μέσα στο πρόγραμμα και δεν σημαίνουν τίποτα άλλο παρά μόνον ότι ενδιαφέρεστε πραγματικά για αυτήν την σχέση.Μάλιστα αυτοί οι ίδιοι τσακωμοί θα σας φέρνουν όλο και πιο κοντά και η φιλία σας θα τρέφεται από την εμπιστοσύνη ,το ενδιαφέρον και την αγάπη σε τέτοιο σημείο που πλέον θα επικοινωνείτε με τα μάτια.Να αγαπάς τους φίλους σου και να εκτιμάς πόσο αληθινοί είναι ,γεμάτοι ελαττώματα όπως όλοι μας ,αυτή είναι η ομορφιά τους.Και να θυμάσαι ,σε αυτό τον κόσμο τίποτα δεν είναι δεδομένο,να έχεις τους ανθρώπους που αγαπάς όσο γίνεται πιο κοντά σου,είναι ευλογία να αγαπάς και να αγαπιέσαι.  

Αφιερωμένο στη Σ.Μ.Κ

Thoughts of a dreamerWhere stories live. Discover now