Ο καφές είναι οι άνθρωποι μας

18 2 0
                                    


Πρωινά που δε θες να σηκωθείς από το κρεβάτι σου,μέρες με βροχή ή ήλιο,μέρες όμορφες και μέρες δύσκολες πηγαινοέρχονται και τίποτα δεν κάνει πιο υποφερτές αυτές τις μέρες από μια κούπα καφέ κι  έναν άνθρωπο στο πλάι σου να σου λέει "καλημέρα".Ξυπνάς,ετοιμάζεσαι και πολλές φορές βιάζεσαι τόσο για τη δουλειά και τις υποχρεώσεις σου που δεν  προλαβαίνεις να πιεις ούτε μια γουλιά από τον καφέ σου κι ας κατάφερες να τον φτιάξεις,θα μείνει εκεί να σε περιμένει στο κομοδίνο..Περιμένεις  με λαχτάρα την ώρα της ημέρας που θα πιεις τον καφέ σου,θα κάτσεις με άτομα φιλικά κι αγαπημένα και θα συζητήσετε  για την μέρα σας κι η μυρωδιά του καφέ θα πλημμυρίζει την ατμόσφαιρα.Πράξη απλή και μικρή μα τόσο όμορφη κι αναγκαία πολλές φορές.Η ρουτίνα σε πνίγει,άγχος και πίεση από τη δουλειά ,τις υποχρεώσεις ,τις δυσκολίες.Η στιγμή που θα πιεις τον καφέ σου συντροφιά με τον άνθρωπο σου,είναι πραγματικά τόσο όμορφη όπως όλες αυτές οι μικρές καθημερινές πράξεις που όμως σε γεμίζουν  ευτυχία όταν μπορείς να τις μοιραστείς με ανθρώπους που αγαπάς.Αναλογίσου πόσες στιγμές έχεις μοιραστεί με άτομα δικά σου πίνοντας καφέ,πόσες συζητήσεις έχεις κάνει ,πόσες χαρές και λύπες έχεις εκφράσει κρατώντας μια κούπα.Ο καφές είτε γλυκός,μέτριος ή σκέτος είναι το ξεκίνημα της μέρας σου,ένα μέσο να προετοιμάσεις τον εαυτό σου για ότι θα ακολουθήσει  ,ένας τρόπος να ξυπνήσεις ,μια αφορμή για να συναντήσεις άτομα που αγαπάς ,για να συζητήσεις ή να χαλαρώσεις .Όλοι αγαπάμε τον καφέ μας και είναι ένας τρόπος να δείξουμε την αγάπη και το ενδιαφέρον μας όταν τον ετοιμάζουμε και τον προσφέρουμε σε έναν άλλο άνθρωπο.Δεν υπάρχει πιο όμορφος τρόπος να ξεκινήσεις την μέρα σου από το να πιεις έναν καφέ στο κρεβάτι σου ,ανάμεσα στα παπλώματα είτε στο μπαλκόνι σου ατενίζοντας τον ήλιο που ανατέλλει .Ο καφές σου θα είναι πάντα εκεί σε όμορφες και δύσκολες στιγμές όπως θα είναι πάντα εκεί και οι άνθρωποι σου.Θα σου κρατάει συντροφιά στα δύσκολα πρωινά,στις φορτωμένες από άγχος και πίεση μέρες,θα είναι εκεί στις ανέμελες στιγμές σου όταν θα κάθεσαι γύρω από ένα τραπέζι με φίλους και θα γελάς με την ψυχή σου.Ο καφές σου θα είναι εκεί όταν θα ξενυχτάς πάνω από έναν υπολογιστή διαβάζοντας ή δουλεύοντας για την δουλειά,θα είναι εκεί στις κρίσιμες στιγμές για να σου προσφέρει παρηγοριά αλλά και χαλάρωση τις όμορφες μέρες που θα ξημερώνουν.Ο καφές είναι οι άνθρωποι μας,είναι εκεί πάντα για να μας λέει καλημέρα και για να μας δίνει δύναμη και ενέργεια είτε όλα πάνε καλά είτε όχι.

Thoughts of a dreamerWhere stories live. Discover now