przeczytaj tą notkę proszę...

634 46 17
                                    

Hej z tej strony Alek. Większość z was pewnie mnie zna, niektórzy nawet dość dobrze... tutaj chciałem wszystkim podziękować za to że byli przy mnie, wspierali, rozśmieszali lub poprostu czytali.
Nie będę nikogo oznaczać bo ten kto to czyta wie, że jest tu mowa akurat o nim. Więc proszę dotrwajcie do końca.

A więc... chciałem powiedzieć że zmieniliście moje życie na lepsze. Dzięki ludzią tu poznanym zmieniłem się na lepsze i w pewnym stopniu każdy z was mnie kształtował, każdy miał na mnie wpływ i zmienił coś w moim życiu na lepsze. Dzięki wam stałem się bardziej otwarty, weselszy i bardziej pewien siebie. Dzięki wam zebrałem się na odwagę i mam teraz przy sobie swój największy skarb.

Możliwe że pisze bez składu i ładu ale to się zdarza, wszystko przez emocje...

A więc nie chcę już przedłużać... Dziękuję i mam nadzieję do zobaczenia...

Nie mówię żegnajcie bo może jeszcze kiedyś, po drugiej stronie czy w kolejnym życiu ( zależy kto w co wierzy ) spotkamy się.

Ciężko jest tu pisać ze świadomością, że jutro mnie już może nie być... ciężko bo wiem ile dla niektórych zanczę i co wy znaczycie dla mnie...

Kochane dziewczyny i wspaniali chłopcy, dla których teraz piszę... nie wolno się poddawać i nie trzeba się smucić, takie jest życie... czasem nam kogoś odbiera nawet jak tego nie chcemy... Ale nadzieja jak to mówią umiera ostatnia, prawda? Trzymajcie kciuki a może się uda i wrócę do was jeszcze w tym życiu...

Naprawdę nie chcę was zostawiać... nikogo nie chcę zostawiać... Ale jeśli operacja się nie uda, to sami wiecie...

Przepraszam



NINJAGO ZODIAK Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz