Hey aici autoarea. Trebuie sa ascultati melodia asta...se potriveste capitolului de minune..credetima. Ne revedem la sfarsitu capitolului.
Si actiune:
Hai sa va povestesc despre toate iubirile care le am avut. De fapt nu sunt multe dar na...sa para mai interesant😝.
Deci eram in clasa a doua (va rog tineti minte asta). Tocmai terminasem serbarea de ziua mamei,la care au venit matusa mea si verisoara mea,deoarece mami a muncit, si am decis sa mergem in mall la Mc. Acolo ma intalnesc cu colegul meu Teo. Eram inebunita dupa Andrei,actualul meu coleg de banca si prieten,imi placea asa mult era destept,citea nu mai stiu ce vedeam la el. Chiar am ras odata cu el ,cand i am povestit asta. Inapoi la poveste. Asa si de nebuna ce eram la varsta aia il intreb:
-Teo tu pe cine placi?
-Pai numele ei incepe cu M si se termina cu E...😳
Stau si ma gabdesc. Gata stiu Marta. Dar numele ei se termina cu A. Cand imi dau seama spun:
-De MinE??!?!?😲
-Dap,dar tie de cine iti place?
Eu sunt o persoana careia nu ii place sa franga inimi. Nu o sa spun ce s a intamplat,va las pe voi sa va dati seama.
Iar apoi pana in clasa a cincea chiar am fost impreuna. Dar atunci imi era doar un prieten ,desi noi ne vedeam iubiti. Am primit cadouri deosebite de la el printre care si aceste martisoare pe care le port in fiecare an:(Imi pare rau pentru calitatea pozei,dar am incercat sa o fac cat mai bine)
Asa totul a fost bine si frumos pana in clasa a cincea. Eii,atunci un prieten Alex ,cred ca ma placea,nu sunt sigura,o sa vedeti,iar eu nu mai stateam asa mult cu Teo, adica stateam si cu el,dar in fiecare pauza imi invatam sau discutam cu Alex,care era si unul dintre cei mai buni prieteni ai lui Teo. La un moment dat mi a zis ca ma place,iar eu ii dadeam avansuri dar eu simteam ceva de genul:meeeeehh,dar dupa doua trei zile a zis Farsa de 1aprilie,dupa ce cu o zi inainte l am alez pe Teo ca iubit(in continuare). Iar apoi inima asta scumpa a mea s a indragostit de Alex. I am spus odata printr un mesaj...cate a ramas cu seeen.
Dar pana la Alex a mai fost...ceva. Un alt Alex sa ii spunem Mr.I(nu ma intrebati de ce asa,ca nici eu nu stiu). In ultima tabara ,cea din clasa a patra,mi a spus ca ma place,dar cum nu i am putut spune,,Baaai stai putin sunt intr o relatie" stateam pe langa el. Bine ca nu a fost Teo in tabara. Oricum duoa nu s a mai intamplat nimic intre noi.
Iar acum ne intoarcem din nou la Teo pe care acum il iubeac cu adevarat deai el nu stie inca asta. Adica as vrea sa am cu el primul meu sarut... Daca se poate.Jur ca in acest moment as vrea sa fac asta:
________( °v° )_________
Gata si cu acest capitol. Sper ca va place cartea,astept ochisori cat mai multi si niste voturi doar daca considerati ca este nevoie. Apropo vreti capitolele mai mari?
Acest capitol a fost destul de micut.
Deocamdata actiunea este povestita s a intamplat totul acum jumatate de an,dar va promit ca voi ajunge la zi. Iau acum o pauza si ma reintorc.( ^v^ )
CITEȘTI
Viata de indragostit
RomanceAceasta este povestea mea de dragoste.Toate intamplarile sunt reale si sa speram ca finalul va fi fericit. Personajele carti sunt reale,dar daca doriti imi puteti da si sfaturi in legatura cu viata mea amoroasa. Sper sa va placa si astept pareri,och...