68

2.6K 97 9
                                    

WATTPAD TALÁLKOZÓ

Sziasztok!

Minap egy kedves wattpades felvilágosított minket arról, hogy érdemes lenne közölni minél előbb az időpontot, hogy a nem budapesti lakosok (akárcsak mi :D) meg tudják szervezni az utat.

Így hát végül (mivel ma be kellett menni a suliba és nem voltak óráink) ma leültünk és megtárgyaltuk a időpontot, a helyszínt és a programokat is.

Az időpont pedig nem más, mint JÚLIUS 30. Tudjuk, hogy azt mondtuk július közepe, de rájöttünk, hogy mégis ez lenne a legideálisabb időpont nekünk és valószínűleg több embernek is. Így hát ez lesz az időpont.

A helyszínt pedig emailben fogjuk közölni (kérünk mindenkit, hogy figyelje a postafiókját!) a hívatlan vendégek elkerülése érdekében!

A program: egy kisebb csapatversenyre gondoltunk, amelyben a csapatot három, négy vagy öt csoportra bontjuk a jelentkezők számától függően (minden csoportban lesz egy budapesti lakos és egy idősebb is, valamint mi is a csapatok része leszünk!)

A csapat kapni fog egy térképet, útvonalat és kisebb feladatokat, amelyeket pontokért és minél előbb kell teljesíteni. Az leggyorsabb nyer.

Ahhoz, hogy ez működjön kérünk minden egyes jelenetkezőt, hogy írja meg nekünk emailben:

- Teljes név

- életkor

- a város ahol lakik (lehet annyi hogy Budapest vagy nem Budapest)

- és azt hogy van-e esetleg olyan személy, akivel szeretne egy csapatba kerülni (így megakadályozva a veszekedést és a két barát szétválasztását)

Ezek alapján alakítjuk ki a vegyes csapatokat!

Ami fontos még: A 'akadályverseny' feladatai között lesz olyan is, ami hozzánk fog kapcsolódni, így ajánljuk figyelmetekbe a *taps* című könyvünket! :)

Minden további információt emailben küldünk! :)

Oh és ha megkérhetlek titeket, akkor próbáljátok meg kommentben megjelöléssel népszerűsíteni a találkozót! :)

Ne feledjétek! A jelentkezési határidő május 31-én lezárul!

*taps* (8/A)Where stories live. Discover now