Lumea Magica

626 11 5
                                    

Buna eu sunt noua, vreau sa imi spune-ti cum a fost bine ma apuc....:x

------------------------------

CAP.I     APARITIA

Eram inchisa in camera mea in intunericul vesnic care nu se mai termina,dar nici eu nu indrazneam sa deschid ferestrele, dupa ce parinti mei murisera acum o luna indr-un accident de masina,n-am mai iesit afara la razele care imi cuprindea trupul meu firav si foarte palid,sa imi incante ochii albastri cu stralucirea lui si sa se joace prin paru meu negru ca noapte.Dupa accident n-am mai vrut sa vad vro ruda sau pe cineva eram prea trista.Dintr-o data se aud scarile scartaind,usa se deschide usor si atunci am vazut un baiat tot cu parun negru, dar ochi lui erau un albastru divin era imbracat cu o camasa alba, cu niste blugi taiati si niste tenisi albi cu dungi negre.

                M-am indreptat spre el si atunci ma luat in brate si mea spus:

-Vin-o cu mine.

Dupa aceia am lesinat,cand m-am trezit acel baiat era pe un scaun langa mine eram intr-o camera foarte mare intr-un pat de culoare crem, pereti aveau culoarea albastru foarte pal,cu mobila eleganta. Se uita la mine si eu la el cand dintr-o data linistea disparuse:

-Buna eu sunt Leon,ma mai ti minte,am fost la 1-4 impreuna.

-Buna, si da te mai tin minte ai fost si esti cel mai bun prieten.Chear unde sunt?

-La mine acasa, in camera mea,spuse el zambind.

                  In mintea mea '' ai tot acel zambet inervant''.

-Deci am auzit ca parinti tai au murit,nu?

-Da, am mormait eu

             Acuma observasem ca aveam alte haine m-am rosit toata.

-Perversule, m-ai  vazut cumva dezbracata,te omor.

-Te-au schimbat servitoarele dar sa stii ca am stat si eu,pana la urma urmei avem amandoi 17,si cand eram mici nu faceam amandoi baie.A zpus el cu acel zambet pervers din nou.

-CAND ERAM MICI!!!!

                       M-a luat de mana si s-a pus peste mine zicandu-mi usor la ureche:

-Cand eram mici si acuma te-am iubit mereu,vrei sa fi a mea.

-Da, oricum nu mai am ce sa pierd ca deja am pierdut tot,poate va fi un nou inceput.Am spus eu cu lacrimi in ochi.

                           Nu imi venea sa cred prietenul meu cel mai bun, vrea sa incep o noua viata cu el eram incanta. Chear daca avea un zambet inervant, era prietenul meu prea iubit.

                       Dintr-o data se auzi un cioc-cioc, oare cine o fi nu eram pregatita ca cineva sa ne vada asa.

------------------------------------------------------------------------------

Sper sa va placa si imi pare rau daca l-am facut prea scurt :X

Lumea MagicaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum