Eram uluita de acel loc...langa lacul mare de cristal se afla o fata cu parul blond si ochii albastru deschis era foarte frumoasa avea o rochie alba ca zapada...mai avea si aripi de inger erau uimitoare.Ma indrept spre ea...
-Hei, buna...poti sa imi zici unde sunt daca stii?
-Buna...
Ciudat parca ma vedeam pe mine numai ca eram mai mica, saveam parul blond si cu aripi...dupa ca ma saluta imi zise niste cuvinte ceva de genu ''ai grija cineva drag nu este cine pretinde...'', ma trezesc... ma durea tot corpul simteam ca arde...eram din nou in camera lui Leon vazandu-l pe scaunul de langa mine vazanduma ca m-am trezit ma stansese tare la piept...
-Ce ma bucur ca te-ai trezit...te simti bine?
-Daca continui ca sa ma mai stangi nu o sa fiu...
-Scuze dar ma bucur ca te-ai trezit...spuse el cu un glas calm...
-Cat timp am dormit?
-Ah...3 zile...
-CUM...CUM 3 ZILE...SI TU AI STAT AICI PANA ACUM...?
-C-am da... T_T
Offf...baiatul asta este simpatic, imi zice sa ma aranjez ca mergem la mol...imi i-au rochia mea alba si niste sandale, fug repede afara ma astepta in decapotabila lui rosie el era imbragat intr-un tricou albastru inchis,blugi negri si tenisi albastri in picioare...pe drum nu am mai vorbit nimica.Nu mai pomeni nimic despre amintirile mele sau Lumea Magica era putin ciudat gandurile imi fusesera intrerupte de Leon care oprise masina...in fata noastra aparu c-am vreo 6 oameni care maraiau...
-Hei Angel, stai in masina si sa nu faci nimic nesabuit, nu sunt oameni sunt vampiri care nu se pot controla...adica au fost oameni odata...
D-au afirmativ din cap...iese din masina face niste semne cu mainile si apare o explozie de lumina....il zaresc din nou ma intreb cea fost aia parca o mai vazusem ma uitam surprinsa...
Leon POV.
Trebuia sa fiu atent si la Angel deoarece nu vroiam sa mai pateasca ceva...trebuia sa termin mai repede imi era frica ca scumpa mea iubita sa vada cum sunt cu adevarat un demon care deasupra beau si sange si devorez si suflete...ma duc in spatele ei si ii soptesc la ureche sa inchida ochii si sa nu-i deschida pana nu zic eu imi scot la iveala aripile erau ca de inger numai ca erau negre dau un vant puternic si in aer se aflau numai pene negre care in clipa urmatoare disparusera...
-Acum poti deschide ochii...
-Cum ii posibil nu mai este nimic si aceea explozie cea fost???
-Aceea explozie cum ii zici tu a facut un camp magnetic...adica a protejat cladirile si oameni din ei...ai inteles?
-Daaa....oarecum...mai bine uita ce-ai vazut...
Angel POV.
-Bine...spun eu putin trista si surprinsa decand m-am trezit parca Leon este rece cu mine...
-----------------------------------------------------
SFARSIT pe data viitoare...