Malik.. -1

26 1 0
                                    

Bakalım Zayn Malik beni hatırlatacak mı?

Bi taksiye atladım ve taksiciye ona verdiğim adrese gitmesini söyledim.

Taksici: geldik efendim

Erika: borcum ne kadar?

taksici: 20 sterlin.

(taksiciye parayı verdim ve taksiden indim işte elimdeki kâğıtta yazan 12 numara hızla kapıya doğru gittim ve kapıyı çaldım)

DİN DON DİN DON

(Kapıyı çok tatlı bir çocuk açmıştı acaba grup arkadaşımı? Hafif bir gülümsemesiyle başımı döndürmüştü. Zümrüt yeşili gözleri beni benden aldı.)

Ben ona aptal aptal bakarken o konuşmaya başladı.

Harry: (Tatlı bi ses tonuyla) Buyurun kime bakmıştınız?

Erica: Iıı... Ben Zayn'i arıyordum ama sanırım yanlış geldim..

Harry: Hımm... Şey burada ama burada değıl ayy dur karıştı.

Erica: ???? Iııı özür dilerim ayni dili mi konuşuyoruz??

Harry: AA şey burası grup evi diye adlandirdigimiz yer. Zayn burada yaşıyor ama şuan evde yok..

Erica: Hımmmm...

Harry: İstersen içeriden bekle.

Erica: Oww teşekkür ederim. Tanimadigim kişilerin evlerine girmem. Tarzim değil.

Harry: Aa doğru tanışmadik. Ben Harry Styles Zayn'in grup arkadasiyim. 

Erica: Hımm şey bende Zayn'in çok eski bir arkadasiyim. Erica Moon.

Harry: Özel bi arkadaş mi??

Erica: Sadece çocukluk arkadaşı.

Harry: Tanistigimiza göre eve gidebilirsin demi? (Sırıtık bi yüz ifadesiyle)

( Erica eve girer. Koltuğa oturup konuşmaya başlarlar)

Harry: Ben sana soru sormak istiyorum izin verir misin? Tabii rahatsız olmazsan?..

Erica: Tabii sorabilirsin. Ama rica etsem bi bardak su verir misin?

(Harry suyu getirirken ayağı takilir ve Erica'nin üstüne bir bardak suyu boşaltır)

Erica: Oww çok soğuk. Tanrim bu ne, ooooo

Harry: Aman Tanrim çok özür dilerim.

Erica: (Kizgin bi sesle) Ben gitsem iyi olacak.

Harry: Sacmalama elbisen sirilsiksak. Boyle gitmeme izin veremem.

Erica: Peki ne yapacagim??

Harry: Ben kendi eşyalarımdan versem.?

Erica: Off peki yapacak birşey yok.

(Bizim şebekle yukari cikarlar. Harry ona kendi gömleklerinden biri verir ve odadan cikar.)

Erica'nin düşünceleri;

Aslında tatil bir çocuk ama ne yazikki Zayn'in eski sevgilisiyim lanet olsun_!!!!!

(Erica gömleği giyer ve Harry'i aramaya baslar. Harry ise elbiseyi daha hizli kurumasi için yollar ariyordu. Banyoya girip elbiseyi kurutucu ya atti. Tam o sirada Erica Harry'e doğru geliyordu. Banyonun yerleri islak olduğu için Erica tam düşerken Harry tutar birbirlerine çok yakinlardir.) 

Erica'nin agzindan; 

Harry'le birbirimize çok yakindik nefesini yüzünde hissedebiliyordum. Tam o sirada çok narin bir bir şekilde dudaklarimda sicaklik hissettim. Ama 2-3 saniyelik birşeydi.

(Evet Harry onu opmustu oda ne olduğunu anlamamisti. ve hic konuşmadan aşagi indiler.

Tam o sirada kapi sesi duyuldu ve gelenler Niall,Liam,Louis ve ZAYN'di)

Zayn: (Saskin bir yüz ifadesiyle ve birazda kizgin bir sesle) ERİCAA???!!!?!!!?!!?!!.......

Not: Yorum ve Votelerinizi bekliyoruz Yanlışlarımız söylerseniz çok mutlu oluruz :)) .x

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 29, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Memorable Facts.-HS-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin