3.kapitola

3 0 0
                                    

,,A co chtěl? " zeptal se naštvaně.
,,Chtěl abych pro něj přijela." už jsem oblečená a připravená že půjdu. ,,Tak pro něj jedu." řeknu ještě.
,,Takže on tam bude sváma!?"
,,Jo bude."
,,Dobře tak zamnou dneska už nechoď!"
,,Proč tě to tak sere, že tam bude?"
,,Protože je jasný, že zase budete spolu šukat!"
,,No a co? Ty máš holku nevím proč žárlíš?"
,,Nežárlim!"
,,Jasný."
,,Prostě mi to vadí! "
,,Proč? "
,,Prostě mi vadí když.. Ale nic zapomeň na to a běž si s nim zašukat."
,,Děláš jako bych sním šukala furt. "
,,Vždyť je to pravda. Šukáš s každým nejsi nic jinýho než děvka." tak tohle jsem od něho nečekala. Měla jsem slzy v očích rychle jsem se obula a utekla. Nasedla jsem do auta a rychle ujela. Teď jsem se úplně rozbrečela. Myslela jsem že mě má aspoň trochu rád. Kokot seru na něj. Jela jsem k takovýmu lesíku vystoupila z auta a bouchla do stromu. Sedla jsem si na lavičku, vytáhla cigarety a zapálila si. Nekouřim, jenom když mě vážně něco nasere tak si dám. Utřela si slzy, a snažila jsem se uklidnit. Zahodila jsem douřenou cigaretu. A sedla si do auta. Už docela v klidu jsem vyrazila. Koukla jsem kolik mám ještě cigaret. Už jenom 5. Cestou jsem se zastavila v trafice a koupila další 2 krabičky. Zastavila jsem u paneláku, kde bydlí Filip. Zavolala jsem mu, ale to už vycházel, tak jsem to típla. Šla jsem ho obejmout. Když jsme se objímali, on se ke mně začal naklánět že mi dá pusu. Odtáhla jsem se.
,,Nech toho, pil si." řekla jsem.
,,Nepil jenom jsem chtěl být s tebou sám. " řekl a usmál se.
,,Vždyť stejně v chatce ještě nikdo není přijdou tam až k večeru prej."
,,A kolik je?" zeptal se. Koukla jsem na hodinky.
,,Za 10 minut 5. "
,,A to máme kolik času?" zeptal se.
,,Asi tak hodinu ani ne."
,,Stíháme rychlovku?'' zeptal se a chytil mě za zadek.
,,Jo stíháme." odpověděla jsem a falešně se usmála. Teď to vážně potřebuju, na uklidnění.
Šli jsme k němu nahoru. Jenom zavřel dveře a přitiskl mě ke dveřím a začal mě líbat. Vim že s nim to rychlovka nebude, protože to dělá hrozně něžně, ale nevadí mi to. Přitom líbání, mě vzal do rukouch a já mu nohy obmotala kolem pasu. Furt jsme se líbali. Odnesl mě k posteli a položil mě na ní. Nalezl na mě a sundal mi tílko, taky jsem mu sundala triko a jezdila mu po jeho namakaným břichu. On mi sundal podprsenku a začal si hrát s mými prsy. Líbal mi břicho až dolů a sundal mi legíny. Začal mi líbat vnitřní stranu stehen. Já vzdychala. Pak mě zase začal líbat a pak šel na můj krk a to jsem se radši odtáhla nechtěla jsem mít cucáky. Sundala jsem mu kalhoty a zajela mu rukou pod trenky a párkrát mu přejela rukou po něm. On začal vzdychat a sundal mi kalhoty s tím že si mě taky přípraví. Jezdil mi prstem kolem díry a pak do mě strčil 2 prsty. Začala jsem vzdychat jeho jméno. To už nevydržel sundal si trenky a strčil ho do mě. Vzdychali jsme nahlas, že to museli slyšet i sousedi. Když jsme se oba udělali, šli jsme se oblíknout, když jsme byli oblečený chytil mě za ruku a začal mě líbat. Když jsme přestali obejmul mě.
,,Teri, já tě mám asi víc než jenom rád. " řekl a kouknul se na mě.
,,Já ale nevím jak to cítím já. " řekla jsem a šla jsem se obout. Šli jsme do auta a vyjeli jsme.

Když jsme dojeli někdo byl vevnitř bylo odemčeno. Šli jsme dovnitř a slyšeli něco zeshora šli jsme tam otevřeli dveře a viděli Martina s nějakou holkou šukat. Doprdele co Verunka teď. Kde je? Hned jsem vzala mobil a zavolala. Když jsem s ní dovolala šla jsem do toho pokoje a okřikla je.
,,Martine ty debile.''
,,Co je? Nech nás to dodělat!"
,,Nenechám!" zařvala jsem.
,,Sorry kotě, příště to doděláme." řekl ty holce. ,,Filipe pojď sem." zakřičel. Ten je dost opilej.
,,Co je?" přišel Filip.
,,To jste nemohli píchat dýl? Řekl jsem ti ať jí zdržíš dýl."
,,Cože? " vyhrkla jsem.
,,Ty si fakt debil, říkal jsem ať o tom držíš hubu." řekl nasraně Filip.
,,Takže si si semnou zašukal jenom kvůli tomu aby on tu mohl podvádět Verunku?" už to fakt nezvládám.
,,Ne takhle to není."
,,A jak teda?"
,,Jenom říkal ať tě zdržím nevěděl jsem proč. "
,,To určitě. A ty Martine co si jako myslíš? Proč si to udělal? "
,,Já nevím jsme pili a ta holka po mně furt lezla a má fakt libovou postavu. A Verča semnou moc šukat nechce, tak mi to chybí. Nechceš si sní o tom promluvit aby semnou víc píchala?"
,,Proč já? "
,,Ty si taková ta nadržená." řekl a začal se smát.
,,Haha velmi vtipný. Zachvilku tu je Verča, tak se oblíkni a dělejte jakože nic radši. " řekla jsem a šla dolů.
Po chvíli přišla Verča, tak jsme se obejmuli. Šli jsme si nalejt panáky. Dneska fakt chci opít. Začali jsme všichni pít. Přišli ještě nějaký lidi, který jsem moc neznala, ale nevadí. Šla jsem ven si zakouřit. Přišel tam zamnou nějakej kluk.
,,Ahoj." řekl
,,Ahoj."
,,Jak se jmenuješ?"
,,Tereza ty?"
,,Lukáš." je fakt fakt hezkej, musela jsem si ho furt prohlížet. I hlas má krásnej. Šel ke mně blíž a přitiskl mě ke zdi a přisál se na moje rty. Začala jsem spolupracovat.
,,Co kdybychom šli nahoru?" řekl nadrženým hlasem a zkousl si ret.

Jaký máte názor na to?😊💖

Maybe Bad Life.Kde žijí příběhy. Začni objevovat