Narin näkökulma:
Olin laittamassa kirjoja kaappiini. Miksi mun pitää olla Täällä koulussa? Onneksi nyt on hyppytunti. Huokaisin ja suljin kappini.
Käännyin ja näin Joshuan seisovan takanani.
"Hei Joshua." Hymyilin pojalle.
"Kuulit että ootte häviämässä vedonlyönnin." Joshua naurahti.
"Miten niin? Kuka sulle niin sanoi?" Nauroin hermostuneena.
"No Jungkook. Se sanoi että maksaa kaiken, joten Sun ei tarvitse huolehtii siitä." Joshua iski minulle silmää ja käveli pois. Joskus ihmettelen miksi olen tuon pojan paras kaveri.
No, ainakaan minun ei tarvitse maksa mitään.
Katsoin Joshuan perään ja naurahdin.
Aloin kävelemään kohti kirjastoa. Ei sillä että lukisin muka mitään, mutta tykkäsin mennä sinne aina istumaan. Kirjastossa oli mukavat nojatuolit ja sohvat.
"Nari!" Kuulin huudon takaani.
Katsoin taakseni ja näin Namjoonin juoksevan minua päin.
"Hei Namjoon." Hymyilin pojalle kun tämä sai minut kiinni.
"Hei Nari. Mitä kuuluu?" Namjoon henkäisi.
"Ihan hyvää, mulla on just nyt hyppytunti joten ajattelin mennä kirjastoon lepäämään." Hymyilin ja Namjoon hymyli takaisin.
"Voinko liityä seuraan?" Namjoon kysyi. Hymyilin pojalle.
"Tottakai." Naurahdin ja tartuin poikaa kädestä vetäen tätä kohti kirjastoa.
Tulimme kirjastoon ja istuimme sohvalle. Selailin puhelintani sillä Namjoon meni etsimään itselleen kirjaa.
Namjoon tuli kohta takaisin kirjan kanssa ja istui viereeni sohvalle.
Olimme vain hiljaa, Namjoon luki ja minä selasin instagramia.
"Onks se hyvä kirja?" Kysyin pojalta ja tämä hymyili minulle ja nyökkäsi.
"Voisitko lukea mulle?" Kysyin la laitoin kännykkäni taskuuni.
"Ai ääneenkö?" Poika kysyi. Nyökkäsin.
"Hyvä on." Poika sanoi ja alkoi lukemaan.
Namjoonin näkökulma:
Kirjan lukeminen ääneen oli hieman outoa, mutta se sujui yllättävän hyvin. Kunnes Nari meni maata ja laski päänsä syliini. Se sai lukemisen hieman vaikeaksi koska olin yllättynyt ja punastunut. Toivon eettei Nari huomannut sitä.
Narin näkökulma:
Tykkäsin siitä kun Namjoon luki minulle. Hänellä oli niin rauhoittava ääni. Pian poika alkoi leikkimään hiuksillani samalla kun tämä luki, joka oli rauhoittavaa. Vannon että olisin voinut nukahtaa. Mutta onneksi en nukahtanut koska kohta hyppytunti on loppu.
"Kiitos Namjoon että luit minulle." Hymyilin pojalle kun olimme kävelemässä kohti kaappiani.
Namjoon naurahti.
"Se oli yllättävän mukavaa." Tuumasin.
"Hyvä että pystyit nauttimaan siitä." Namjoon hymyili.
...
Katsoin pojan silmiin. Tämä hymyili niin että hän näytti pupulta. Söpöä. En voinut olla hymyilemättä takaisin.
"Täällä on kaunista." Hymyilin ja katsoin maisemia. Olimme juuri nyt maailmanpyörän huipulla. Taas yksi Jungkookin suunnitelemista treffeistä.
"Mutta ei yhtä kaunista kun sä Nari." Jungkook naurahti.
"Lopeta." Nauroin sillä pojan iskurepliikki oli niin cheesy.
"En koskaan ajatellut olevani tässä tilanteessa." Jungkook huokaisi ja siirsi katseensa maisemiin.
"Usko pois, en mäkään." Naurahdin ja katsoin kaunista poikaa edessäni.
Poika siirsi katseensa taas minuun ja hymyili kauniisti.
Punastuin.
"Söpö." Jungkook mumisi ja siirsi katseensa taas pois minusta päin.
Punastuin enemmän.
"Toisaalta en halua rakastua sinuun, mutta toisaalta olen jo." Huokaisin.
"Lee Nari on rakastunut muhun? En koskaan elämässäni ajatellut sen tapahtuvan." Jungkook naurahti. Olin aivan punaonen häpeästä.
Olin vain hiljaa sillä en tiennyt mitä sanoa. Ei Jungkook minusta oikeasti välitä.
"Hei Nari." Jungkook mumisi.
"Mm?" Käänsin katseeni poikaan joka katsoi minua syvälle silmiin.
"Saanko suudella sua?"
*Dead
Joo eli täs taas vähän pidempi luku. Toivottavasti tykkäsitte.
🖤Mitä mieltä ootte Namjoonin ja Narin ystävyydestä?
🖤Entä Jungkookin suunnitelmasta?
Kiitos kun luette. Ootte rakkaita❤️
YOU ARE READING
R U KIDDING ME? - JJK
Fanfiction"Kyllä tää tästä" Jungkook huokaisi ja puristi kättäni hieman. Kävelimme koulun pihan poikki käsi kädessä ja kaikki tuiottivat meitä niinkuin olisivat juuri nähneet lentävän norsun. Tämäpä on kiusallista.