Stigli smo u prodavnicu i krenuli sa kupovinom.Snjofko kao Snjofko .Moali smo uzeti dvoja kolica.Da niste pogresno culi dvoja.Jedna su bila preko vrha puna kad nam stvari nisu ispadale,a druga malo vise od pola.Kada smo dosli na kasu ljudi su nas gledali kao da smo s marsa pali.Al doslovno.Ehh zaboravila sam reci Liam je nam dao 2 kartice,ja mislim da mu nece smetat sto ce sve pare bit potrosene s njih.E Niall je htjeo u soping,a ni meni nebi skodilo malo (vise) nove odjece.Usli som prvo u H&M.Tu smo skupa 25 vrecica nakupovali,ali onih velikih .onda smo otisli u New Yorker,i tu nije nista bilo bolje stanje.........
Sa sopingom odjece smo zavrsili za 3-4 h.Liam ce nas poklat.Oni ce kod kuce svisnut od gladi,ali nek naprave nesto.BUTH I DON'T CARE . Kod mn gotov sva crna odjeca,ja sam crna,dusa mi jue crna sve mi je gotovo crno :D .Niall je nakupovo svega i svaceg
Idemo sad u prodavnicu nakita....
Liam ce nas zaklat jer smo ovdje potrosili preko 4.000^funti.
Ok Niall mi je reko kad on ide u soping da ponese 3 kartice ''za svaki slucaj“.
Krenuli smo kuci i Niall me je zamolio da idemo centrom Londona da mi pokaze njihov stan.
Dosli smo do zgrade...
Eeeee jebi ga pa nmg imat mira njihov stan je pored mog -_-
Mslim drago mi je jednim dijelom,a jednim nije.
Njihov i moj stan je najveci u cijeloj zgradi.
Niall je bio odusevljen mojim uredajem stana :D
Nakon toga otisli smo u Nandos :D ,jeli i narucili hranu.
Btw.ja mogu jesti kolko hocu i imati 100kg ali nemoze se na mn primjetiti ,figura ce mi ostati ista uvijek .To najvise volim na sebi :D
Dosli smo kuci.......
Liam je sizio pola sata.
1.Sto smo dugo ostali i
2.Zato sto smo mu potrosili sve pare s kartica.
Prekinula sam ga
ja:Liame a da prestanes da sizis i smiris se.Ne zaboravi da ti nosis 3 kartice kad ides u kupovinu ;*
L:Ali,ali,ali...
Ja.Nema ali to je to.Inace kad ce doc onaj 5.
N:trebo bi za 30min da dode,ako ne zapane u guzvi il ako ga fanovi ne budu napadali.
Ja.Aha.Ajmo jest gladna sam.
~jeli smo,kada je neko zazvonio na vrata~
Ja:ja u otvorit zato sto sam zavrsila s jelom :D
Otisla sam otvoriti vrata a tamo je stajao Harry.Krv mi je prokljucala htjela sm ga zadavit rukama ali sam se suzdrzala za sad : D
Ja:Udi.
H:Da se predtavim ili mi znas ime?
Ja:Znam ti ime.Ja sam Elena Diamond :D Pogledo je zacudeno,neka je.
Ja se lagano proderem:Hces ti jebeno vise uc il ces ostat napolju i ne bleji ko tele u sarena vrata.Udi il izadi.
H:Ipak cu uc.
Reako je to drsko i okrznuo me ramenom o rame a onda sammu uzela ruku kao kad se pozdravlja cudno je pogledo jer je mislio da cu se pozravit ali sam ga okrenula i oborila na zemlju.i dole mu jos zavrnula ruku.Svi su dosli .Niall je znao sve pa je rekao da me puste.Liam nije htjeo da poslusa t kreno je da me odvoji kasda sam ga nogom pukla u medunozje jos sam imala stikle sa bodljama.Liam se srusio na pod i poceo da se valja od bola.Louis(LOU) i Zayn su ga uzeli pod ruku i odveli na kauc i donjeli mu leda da stavi dole.Harry je malo kao poceo da place kada sam ga pustila.Ustao je i baci meod zid.Kad se nisam onesvjestila ali sam se pribrala on je gledo u mene kao da mu je zao.Niall mi je rekao da su mi oci pocrnile.Pogledala sam u Harrya on se zaprepastio pocela sam malo da "pucketam " prste kada sam skupila rku u bokser i zaletila se prema njemu.Udarila sam ga u arkadu i pocela mu je ici krva kada je drugi bokser zavrsio na usni koja je takoder pocela krvariti on je udario sad mene meni je isto pocela ic malo krv.Niall se razljutio.Vidjela sam mu po ocima postale su sivkaste.Niall je sada udario Harrya.Harry se zaprepastio.Ja sam glasno dreknula i svi su zasutili.Odvojila sam Nialla i Harrya i smirila Snjofka.Sjeli su na kauc samo to dalje jedni od drugih.Liam se jos uvijek malo previo od bola.Izvinula sam mu se.
H:Koji je jebeni kurac tebi Elena bio da mi zavrnes ruku i tebi Nialle.Ko brat si mi a poceo si me zbog nje da udaras :(
Ja:Meni si naso drsko da odgovaras i da me guras ramenom,sad znas razlog i tjt
N:JESIL TI JEBENO CUO DA SE ZENE NE UDARAJU HA?Trebao sam te jos vise udarit
H:Morao sam se branit.
Ja:Dosta hje vise ajmo igrat istinu ili izazov.
YOU ARE READING
YOU MAKE ME BAD
FanfictionHLADNA.JEDINA RIJEC KOJA JE OPISUJE.PRIJE NIJE BILA TAKVA.BILA JE VESELA,NASMIJANA ALI NE I SRECNA.NIJE IMALA PRIJATELJE IZBJEGAVALI SU JE ZBOG TOGA STO JE OTAC NAPUSTIO.MAMA JOJ JE RADILA I STALNO PUTOVALA.NJENA MAMA JE ZELJELA DA ONA BUDE ODLIKAS...