1.rész

3 0 0
                                    

Új suli, új osztálytársak....gondolom nem kell sorolni, mindenki tudja milyen ez. Én Zoé vagyok, 16 éves és most kezdem Pesten az új sulit. A szüléimmel élek egy kisebb családi házban. Van egy bátyám, Erik. Ő már 18 éves és végzős egy másik suliban, Debrecenben szóval kollégista.
Ahogy jellemezni tudnám magam, én az a tipik rossz csaj vagyok. Fekete bőr dzsekiben, bőr nadrágban, egy rakás piercinggel. Valójában a jobb fülembe van 2 piercing, a balba pedig 1 meg van egy kis száj piercingem a jobb oldalt. Egy kis arany színű, pár kis kővel kirakva meg van egy a nyelvembe aminek egy kis karika van a végen ami lifeg. Ja meg van egy kis hangjegy a jobb csuklomon.
Nos, de nem ez a lenyeg hanem hogy uj sulit kezdtem. Ma van az első tanításinap. Oda értem a suliba és leülten leghátulra nagy menőn. Egy kimondottan magas, de rohadt helyes srác foglalt mellettem helyet.
-Szia! Tamás vagyok.-fordult felém és mutatkozott be. Én egy ideig csak pislogtam rá aztán eszembe jutott, hogy nekem is be kéne mutatkoznom.
-Zoé vagyok.- mondtam neki félvállról.
-Van kedved ismerkedni, Zoé?-nézett rám továbbra is kirívóan.
-Persze. Miért is ne?!-rántottam vállat.-Hány éves vagy?
-17. Te?
-16.
-Miket szeretsz csinálni?
-Zene hallgatás, interneten szörfözni, táncolni, kosarazni. Te?
-Én is szeretek kosarazni, egyszer elmehetnénk együtt. Mit szólsz?
-Oké.
Ekkor bejött a tanár és csak hallgattuk a monológját.
Addig mesélek még magamról. Elég össze tett családból származom, mert nagyanyám anyai ágról japán, nagyapám thai. Apai ágról nagyanyám orosz, nagyapám pedig ukrán. Anyámnak mandula vágású szeme, telt ajka van én pedig ezt örököltem, apámnak pedig kreol bőre kicsit amit szintén megörököltem. Fekete derékig érő, hullámos hajam van. Kb. 160cm vagyok.
Na de vissza térve a sulira. Miután a tanár jól kibeszélte magát körbe vezetett minket az iskola épületben. Egész szép suli.
A körbevezetés után haza is engedtek minket. Tomi haza kísért.
-Itteni vagy? -kérdeztem mire láttam, hogy a vér is megfagyott benne.
-N-ne-nem. Te? -dadogott.
-Én igen. Honnan jöttél?
-Az nem fontos...
-Valami baj van Tomi? -eközben a házunkhoz értünk.
-Ni-nincs se-semmi. Most mennem kell, Szia Zoé! -azzal gyorsan el is húzta a csíkot. Gyanús nekem ez a Tomi. De majd kifaggatom.

Hát ennyi lenne az 1-ső rész. Remélem tetszik.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 26, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Sulis sztorikWhere stories live. Discover now