de volgende dag

30 0 0
                                    

Vanuit Valerie:
net wanneer ik met moeite weer naar huis wil gaan komt me moeder aanrijden. ze pakeert de auto en loopt naar me toe. ze had al wel gebeld met de ouders van brooklyn maar niet verteld waarover.
ik vraag dan:" mam is er iets ?"
me moeder zegt dan: "ik kom je spulen brengen en wat overleggen met de ouders van brooklyn. " ik vraag dan:" mama wat is er dan?" ze zegt dan:" jij gaat tijdelijk hier wonen en ik ga tijdelijk naar tante marleen in zeeland." ik zeg dan:" en papa dan ?straks slaat hij het hele huis kapot" me moeder zegt dan: " die gaat in een speciaal huis. ik ben over 2 weken terug dan zien we verder." ik knik en loop samen met brook naar de auto en til mijn spullen eruit. ik geef me moeder een knuffel en ga met brook naar zijn kamer. daar begin ik te huilen. brook sluit me in z'n armen en kalmeert me. ik zeg dan zacht:" wat als me ouders gaan scheiden ?" brook antwoord:" vast niet. ik ben er voor je prinsses. hou je sterk het komt wel goed." ik knik enkel. we pakken me spullen uit. daarna val ik moe op bed. brook doet z'n shirt en broek uit en gaat liggen dan trekt hij me tegen zich aan en houd me goed vast. dan val ik inslaap. een paar uur later schrik ik wakker. brook word wakker en vraagt:" prisses gaat het wel ?" ik schud me hoofd en ga tussen z'n benen zitten. hij begint me te knuffelen ik word langzaam weer rustig.

He is Mine!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu