Ben Alkım DERE geceye aşık ama her zaman Gecenin karanlığına karşı hayatımdaki siyahlara karşı gökkuşağının renklerini taşımak isteyen biriyim belki Saçma gelcen ama ay'a aşık gökkuşağından vazgeçmeyen biri ve benim Hayatım tam bu noktada Başlıyor.
********
Muhafızımın bana seslenmesiyle uyanma zamanım olduğunu anladım ve bu kentte bir güne daha lanet ederek kalktım. Oray kenti sizin yaşadığınız Dünya'dan tamamen farklı bir kent burada sıradan insanlar yok sizin hayatlarınızı yöneten sıradışı insanlar var .Yeni kişimi seçmek için baş Kutay'ın yanına giderken yanımdan hiç ayrılmayan muhafızım da yanımdadaydı. Kutay'ın odasına girdiğimde bu adamdan nefret ettiğimi haykırmak istedim ama çok az kalmıştı yeni kişim hayatını yöneteceğim kişi beni bu lanet yerden kurtaracaktı.
Baş Kutay beni baştan Aşağıya süzdükten sonra küçümser bir bakış atıp önüne dönmesiyle iyice sinirlendim nasıl olsa az kalmıştı bu adamdan da bu kentten de kurtulacaktım.
Kutay bana yeni kişimi verirken yanında da dosyasını verip odadan çıkmamı söyleyen bakışını atıp geri döndü. Odadan çıkmadan bir dakikalık fırsatta gizli bir Bölme Göze çarpan bir yer Aradım.
Odadan çıkmamla başıma dikelen muhafızımınla odama girdim ve beni bu lanet kentten kurtaracak kişinin dosyasını incelemeye başladım. Akay CAN 19Yaşında tabi buradaki YAŞ kuralına göre yani burada yaşaşa 39Yaşında olacak çünkü bu kentte 20 sene önden gidiyoruz ama hiçbir zaman bize yöneteceğimiz kişinin geleceğini göremiyoruz. Üniversite ögrencisi ve yalnız yaşıyor işte beni en çok sevindiren bilgi çünkü istediğim zaman kullanabileceğim kısıtlamaları olmayan biri...
Dosyayı incelemeyi bırakıp şu an için yöneteceğim bir kişi de olmadığından düşünmeye başladım. Acaba ben o Dünya'da nasıl biriydim neden buradayım Oray kentinin bir çok kötü yanından biri de buraya nasıl geldiğimizi ve geçmişimi hatırlamamız ve hayatını yönettiğimiz Kişilerin de bu kente gelmesini sağladıktan sonra sonra hafızamızın tekrar silinmesi ve yönettiğimiz kişinin hayatını unutmamız. Burada Olduğum zamanlarda bu cehenneme kaç kişi getirmiştim acaba kaç kişinin burada yaşamasına sebep olmuştum.
Acaba Akay beni buradan kurtarabilecek miydi ? Eğer Akay beni kurtarırsa ben de bencillik etmeyecek ve bu kentteki herkesi kurtaracaktım belki yaşamlarına devam etmeyecekler ama bu kente birilerinin hayatlarını mahvederken onları buraya sürüklerken kendi hayatlarını da mahvetmeyecekler .
Boşken yani birinin hayatını yönetmeliğime göre planımı yapmaya başladım ilk işim Akay'ın ağzından çıkması gereken kelimeler SENI BU DÜNYAYA ÇAĞIRIYORUM. evet bu dört kelime beni bu kentten kurtaracak. Bunu duyan Baş Kutay bir şeylerin ters gittiğini anlayacak ve bana ceza vermek için ceza çizelgesini gösterecek ama beim cezayı değil onu etkisiz hale geçirecek bir şey bulmam gerekiyor . Buradaysa devreye Kutay'ın yoldaşı giriyor bu kentte Dünya'daki gibi aşk yok sevgi yok sadece yoldaş var ilerisi de yok sadece başımız yani Kutay kendine yoldaş seçer. Kutay'ın yoldaşı ise Alkım'ın eski oda arkadaşı Kutayla yoldaş olduğu için onunla kalmaya başladı . Devreye Yaprak giriyor Yaprakla konuşup her şeyi hallettiğim içi Kutay'ı etkisiz hale getirmem de kolay olacak geriye ise sadece ORAY DEFTERİ'ni bulmak kalıyor defteri bulduktan sonra dünya ya dönmem yaşamam için gireceğim bir beden bulmam gerekiyor tabi bu da ORAY DEFTERINDE yazan maddelerle olacak .
Ben bunları düşünürken zamanımın dolduğunu ve Akay'la Tanışma zamanımın geldiğini içeriye giren Muhafızlar anladım ve Akay'ın hayatını yönetmeye başmak için yönetim merkezi olan odama girdim Dünya'ya göre sabah saat 08:00 ben Akay'ı izlerken uyandı ve hazırlanmaya başladı bu arada başındaki ağrı çileden çıkartacak türdendendi o Ağrı'nın beynini ve bedenini ele geçirecek olan bana ait olduğunu bilmezken Akay'ın beynine iyice işlenmeye başladım bedeni artık bu ağrıya alıştığında beyni artık ağrıyı hissetmediğinde artık onu yönetmeye Başlayacaktım.
Akay'ı gözlemlediğim bir Gününü bitirdiğinde onu az çok çözebilmeye çalışıyordum en iyi devlet üniversitesinde okuyordu ama derslerle alakası yoktu çok değişik izlerken bile korkutucu gelen bir yerde kalıyordu ama bunlara rağmen her şeye çabuk alışan ve uyumlu birine benziyordu bu da benim işimi daha kolay hale getiriyordu. Ben bunları düşünüp sevinirken beynine kazıdığım ağrıya da teslim oluyordu yani Ağrı zannettiği bana bana teslim olduktan sonra hiç vakit kaybetmeden plana başlayıp o Dünya'daki Alkım'ı yani beni karşısına çıkaracaktım böyle bir gücüm olduğu için sevinirken karşına çıkan Alkım'la şaşıran Akay 'a gerçek olmadığını göstermem gerekecek ve o an SENI BU DÜNYADA GÖRMEK ISTIYORUM diye haykıracak ve bu kentin ipleri orada gevşeyecek en sonunda da tamamen koparan kişi ben Alkım Dere olacak bu hikayede ise tek zarar gören kişi Akay Can olacak onun için her ne kadar üzülsem de onu kullanmak zorundayım buradan kurtulmam için ona ihtiyacım var ama kendimi kurtardıktan sonra sıra ona da gelecek onu da kurtaracağım
Ben tüm bunları düşünüp planlarken sadece düşündüğüm ve planladığım gibi Olmasını umut ediyorum çünkü tek bir aksaklıkta buradan kurtulamam ve sonsuza dek yok olurum ama daha Hayatımı yaşamadan dünyayı görmeden geçmişimi öğrenmeden önce yok olmak en son isteyeceğim bir şey bile değil dalıp giderken geçmişimi düşünürken Muhafız Tarafından odama götürüldüm yine benim hayatatımı buradaki herkesin hayatını Yöneten kişi Baş Kutay Tarafından uyumaya zorlandım .
Bu romanı bana yazdıran şey ne bilmiyorum romanın içindeki bilinmezliklerle dolu hayatı ay'a bakarak çözeceğim ve bu konuda size de ihtiyacım olacak . Kitabı'n adı mutlaka aklınızda bir soru işareti oldu ama AÇILAY sizlersiniz açılay ay'ın şekilleri ve yansıması demek burada ayın şekilleri sizsiniz sizi yansıtan kişi de ben olmak istiyorum umurun sevilen bir kitap olur AÇILAY...
SIZLERE...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AÇILAY
Teen FictionAlkım Dere bu Dünya'dan Apayrı bir kentte kendi hayatını bilmeden Oray kentinde yaşayan birisi... Peki ya Alkım'ın Dünya'ya gelişi ve burada ki Serüveni nasıl olacak ?