Opatrne som otvoril oči. Ona ležala vedľa mňa a usmievala sa. Tváre mala prepadnutý, pery bledý, ale pre mňa bola stále krásna. Miloval som jej takú aká je.
Aj keby sa zmenila budem ju mať stále rád. Sabina ku ma natiahla ruky a objala ma. ,, Milujem ťa ..." Sabina ma pobozkala. Každý jej dotyk bol pre mňa ako od bohyne. Ona je pre mňa slnko, princezná a teraz už aj bohyne
,,Nad čím přemýšlíš?"
,,Nad včerajší nocí, bola si skvelá..." ,,Ty jsi byl ještě lepší. Nejlepší večer, který jsem s tebou zažila. Miluji tě..."
Zahľadel som sa do stropu. Sabina ma jemne chytila za bradu a pobozkala ma. ,, Neodchádzaj mi ešte, prosím. ",,Chcem, aby tento sen zostal navždy..." Sabina sa na mňa pozrela, a potom zmizla. Zvalil som sa späť do postele a sledoval, ako padla hviezda.
Zavrel som oči a niečo si prial. Pamätám si čo hovoril Radek o hviezdach. Prvý deň čo sme sa videli. Usmial som sa, nad touto spomienkou.
***
,,Čauko chalani." ,,Nás Samko je zpět!!" vykríkol Dominik. ,,Ako bolo na dovolenke?"
,,To přenechám tady Matyáši." ,,Opravu mě necháš mluvit Dominiku?!" ,,Opravdu..."
,,Takže první co udělal Dominik, když jsme přijeli k moři. Rozvalil se na teplém písku a nechtěl se, ani hnout. Opravdu s toho byl tak nadšený. Jako, když dostal počítač od Sabči."
,,Na něčo jsi zapomněl Maty." ,,A na co?' ,,Zapomněl jsi na to, že jsi se bez dovolení rodičů opil, a pak mi pozvracel postel."
,,Vy ste prasaťa. Nechápem, ako se s vami môžem kamarátiť," zasmial som sa. ,,A co jsi dělal ty?"
Smutne som vzdychol. ,,Som v nemocnici..." povedal som a ukázal na kameru hadičky.
,,Kvůli ní?" spýtal se Dominik. Súhlasne som prikývl. ,,Zapomeň na ní. Už jí nevrátíš. Lidí umírají a znovu se narodí. Je to náš život to nezměníš."
,,Ale ona bola príliš mladá na to, aby umrela." ,,Rakovina je svině...něco jako karma," povedal Radek, ktorý práve prišiel na teamspeak.
,,Pamätáš si čo si povedal, ten prvý deň co si už sediel vo vlaku?" ,,Pamatuji, jako by to bylo včera. Vždycky, když mi budeš chybět, tak se budu dívat na noční oblohu možná tě tam někde najdu," zopakoval slova, ktorá povedal hned prvý deň.
,,Som rád, že si mi to ten prvý deň výpravel. Vzpomnel som si a díval se na nočnú oblohu. A ted som sa díval znovu."
,,Taky vám tolik chybí kluci?" spýtal se Maty. ,,Jo," povedali sme všetci sborove. ,,Bude navždy v našich srdcích," povedal Dominik.
,,Ty Same slyšel jsi teď v poslední době o Barče? Nemůžu se jí dovolat a bojím se, že se jí něco stalo."
,,Nie. Nepočul prepáč, ale verím, že bude v poriadku."
,,Dobře děkuji Same. Už musím jít brzo se uzdrav Same. Čau. " ,,Čauko." ,,Ahoj Dominiku," povedal Maty.
1.května jsem překročila tři roky na wattpadu děkuji! Děkuji ,že mám tak skvělou komunitu bez vás bych tu nebyla. Bez vás bych se nemohla rozvíjet a nemohla bych jít za svým snem. Pomohli jste mi rozvíjet můj sen a za to vám opravdu moc děkuji. ❤ můj sen se splnil díky vám. :)
Díky :)
ČTEŠ
Spomienky
FanfictionNavazuje na knihu: Než jsem vás poznala. Už je to pár týdnů po tom co umřela Sabča všechny tři kluci jsou tím zdrcený, ale nechtějí se vzdát snaží se žít dál a Sam? Ten na ní stále nemůže zapomenout stále jí miluje, stále na ní myslí, stále hledí...