1.čast

8 0 0
                                    


"Ehm.. Ahoj, jmenuji se Justin Bieber a je mi 21 let. Studuji vysokou školu, moc mě sice nebaví, ale snažím se jí dodělat kvůli mé matce Pattie.
Má rodinná se skládá ze tří nejdůležitějších lidi v mém životě. Matka Pattie, sestra Jazmyn a bratr Jaxon. Mám nejlepšího kamaráda, který semnou chodí do školy, jmenuje se Ryan a jsme si fakt dost blízcí.. Moje máma má 38 let. Ano počítáte správně, porodila mě v 17ti letech. S mámou mám skvělý vztah a jsem za to moc rád..
Jazmyn má 8 let a Jaxon má 5 let. Jsou to mí miláčci. Chráním je jako kdyby to byly mé vlastní děti.
Ptáte se jestli mám přítelkyni? Tak ano mám. Jmenuje se Selena a je o 2 roky starší. Nikdy jsem nečekal, že někdy budu milovat někoho tak jako miluju jí. Jsem rád že ji mám a nikdy bych jí za nic nevyměnil..

V té chvíli jsem si to namlouval..

Mame teď mezi sebou menší problémy, ale ty se určitě zlepší, věřím v to..

Mimo školy, mám i práci. Musím se přeci nějak živit a někde bydlet.
Zatím pracuji jako automechanik, mou vášní jsou auta, ale do budoucna si chci založit vlastní firmu, ale nikdy nevim co bude dál... "



"Takže ahoj mé jméno je Nora Rodriguez. Mám 20 let a pracuji jako učitelka v mateřské škole. Miluju tanec a malé děti.. Když jsem byla malá tancovala jsem. Dělala jsem balet, break dance a další tance. Ale bohužel když jsem vysrostla, tak mě to přestalo bavit, teď se věnuji dětem a jsem nadmíru spokojená..
Teď vám povím něco o mě rodině.
Mám jen matku jménem Lili, otce nemám, protože, umřel, když mi bylo 7 let. Mám mladšího bráchu Tima, kterému je 9 let. Mám ho moc ráda, škoda že nemůžu mít ve školce děti jako je on, je hodný sice sem tam zlobí, ale je to moje zlatíčko.
Jinak mám přítele, kterému je 23 let. Jmenuje se Derek a jsem sním šťastná jako s nikým jiným.
Máme spolu byt a vše nám klape tak jak má..
Doufám, že to je navždy jak říká Derek..

Takže ahoj, je tady nový příběh, který mě napadl úplnou náhodou. Vše si vymýšlím podle sebe, možná pár věcí bude pravda, ale jinak si ten příběh chci udělat podle sebe. Tak snad se vám bude líbit. 🤗🤗

Rosie.

Love at first sightKde žijí příběhy. Začni objevovat