2.

82 6 3
                                    



Mergaitė jau paauglė. Viena. Viena šitame sušiktame pasaulyje. Įsižiūrėjus pamatai melynes ir nubrozdinimus ant kūno.
Ji. Viena.
                                  \\\\\\\\

*pyp pyp pyp*
Rytas. Vėl. Dar viena sup*sta diena.
Atsikeliu. Nueinu į vonę. Išsivalau dantis.
Einu į virtuvę. Užsikaičiu vandenį.
Grįštu į kambarį apsirengti.
Nesu viena iš tų, kurios gražiai rengiasi, ar labai puošiasi.
Pasiimu paprasta man per didelią juodą maikę su pailgintom rankovėm, juodus per kelius plėšytus džinsus. Plaukus išsišukuoju ir palieku palaidus. Užsimaskuoju juodus paakius ir apsivedžioju akis su juodu pieštuku.

Atėjus į virtuvę pasidarau kakavos ir sumuštinių. Greitai suvalgius pasiimu kuprinę ir išeidama užrakinu duris. Iki mokyklos apie 20 minučių. Einu pėstute. Niekur neskubu. Ateinu prie mokyklos tik 08:03. Gerai. Labai gerai.
Einu į pirmą pamoką. Mokynių nėra kas man tik į naudą. Klausiat kodėl? Matot aš nesu čia labai mėgstama. Visiems aš tik daiktas iš, kurio galima tik pasijuokti.
Prieinu prie savo spintelės. Susidedu nereikalingas knygas. Staiga su trenksmu užsitrenkė spintelės durys. Atsisukus pamatau penkis debilus. Taip čia tie patys, kuriems aš tik pajuokos objektas. Ir taip kiekvieną dieną.
Aišku, kaip gi kitaip jei manęs nepastumdžius, neišjuokus? Ogi niekaip.

*Laisva pamoka*
Man dabar laisva pamoka. Daukas grįšta namo. Ir vėl gi. Tik ne aš. Einu link netoliese esančios jaukios kavinukes. Atėjus atsisėdu į kampa prie lango. Tai mano megstamiausia vieta. Tu gali viską matyti. Visus čia esančius stebėti. Žiūrint į kitus tu matai- kokie jie laimingi, linksmi. Žiūrint ir pats nusišypsai. Lyg jų laimė priklausytu ir tau. Lyg tu irgi džiaugtimeisi su jais.

Užsisakau latte su šokoladiniu syrupu. Atsisėdus pradedu gerti.

Kiek vieną dieną čia ateina vis tie patys žmonės, tačiau šį kartą pamatau naujų veidų. Mergina ir vaikinas. Jie pora. Tai akivaizdu. Mergina užsisako vanilinį pieno kokteilį, o vaikinukas vidutinę karamelinę latte. Jie atsisėda ir pradeda šnekėtis. Mergina nusijuokia, o vaikinas šypsosi suprates, kad jai patinko jo pasakytas juokelis.
Už jų sėdi dvi garbaus amžiaus ponios. Jos abi geria mėtų arbatą. Jos šneka kita kalba, tačiau iš jų galima suprasti, kad jos dalinasi savo jaunystės metais. Abi šypsosi prisimindamos gražius laikus.
Kitame kampe sėdi moteris. Liūdna, nusivylusi. Apžiūrinėja žiedą. Susipyko su vyru. Jai atneša capucino. Ji nusišypso  nueinančiai padavėjai. Atsigeria. Nuoširdžiai nusišypso. Atsipalaiduoja. Trumpam laikui pamiršta sunkumus.
Netoli sėdi keturi paaugliai. Šiek tiek vyresni už mane. Iš jų emocijų galima pasakyti, kad jie laimėjo futbolo rungtynes ir dabar dalinasi įspudžiais.
Man iš kairės sėdi gal 21 metų mergina. Studentė. Ji šiek tiek pavargus, bet toliau kašką svarbaus rašo kompiuteryje. Matyt greit egzaminai.

Taip pamirštu apie pamokas. Pamirštu, kad veluoju jau 1:30 valandos. Pamirštu, kad matematikos kontrolinis, kurį neseniai praleidau. Pamirštu, kad...kad reikia į parduotuvę maisto. Pamirštu, kad rytoi į darbą.

Taip. Teisingai. Aš dirbu. Kam? Kad pragyvenčiau. Radau darbą jaukioje kavinukeje netoli namų, kurioje dirbu antradienį, trečiadienį ir savaitgali. Alga nėra didelė, bet išgyventi įmanoma. Bėda tik ta, kad gaunamos sumos užtenka tik maistui, keletui rūbų ir tai tik kartą į mėnesį, kelioms smulkmenoms ir įdėti prie sutaupytu pinigų. Matot taip atsitiko, kad aš nepilnametė, o jau gyvenu viena.
Ir žnot kas juokingiausia?
————         ————
Vieną rytą atsibudus pradėjau ieškoti tėvų, o nei jų, nei daiktų nėr. Praverkiau visas 3 sušiktas dienas. Ir supratau. Jie manę paliko. Jiems aš nerūpėjau nei kiek. Nei kokio sušikto raštelio, nei kokio paprasto žodžio ,,Ate".
Nieko. Visiškai nieko. Tada ir supratau dar vieną dalyką- aš jiems buvau tik tarnaitė.
————         ————

Taip užsisvajoju, kad dabar jau net 17:11 valandų. Mokykla baigėsi tad eisiu iš kart namo tik prieš tai dar į parduotuvę.


Žinau biški nukrypau nuo temos, bet nesugalvojau, kaip kitaip paaiškint, kad būtų bent kiek suprantama.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 10, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

•Priklausomybe skausmui ir vienatvei•Where stories live. Discover now