Sowon: aik? Sampai dah tau nama ni. Korg dah pernah jumpa ke?Umji: ha'ah. Masa makan dekat perhentian tadi.
Gfriend: ohhh..
Vernon: Umji -shi. Saya gerak dulu ye
Umji: nae~
Mingyu: bye~
------------------------------------------------------
Selepas mereka siap memasang khemah, mereka diminta untuk berkumpul.
Lee Saem: annyeonghasaeyo. Saya Lee Sungmin. Awak semua boleh panggil saya Lee Saem..
Bts,gfriend, Mina : tau dah
Lee Saem: saya nak memperkenalkan pelatih kita. Persilakan Song Saem..
All: woooo.. * tepuk tangan*
Song Saem: annyeong saya Song Minjung. Pelatih di kem ini. Jangan pandang pada saya walaupun saya ni perempuan. Arrasseo?!
All: nae!!!!
Song Saem: saya tk nak cakap banyak2, cuma satu je saya mintak. Tolong jaga tingkah laku.
Faham!??All: nae~~
Song Saem: ok. Sekarang ni awak semua boleh lah rehat, ke Mandi ke. Pastu pergi dewan makan ye. Malam nanti kita ada aktiviti.
All: baik..
S
K
I
P
.
.
.Dalam dewan makan.-
Lee Saem: semua dah ada ke? *tanya kt bts, gfriend dan Mina *
All: dah..
Yuju: tpi Umji takde lagi.
Jimin: ohh.. Tu aku suruh dia pergi panggilkan Jungkook. Alang² nampak dia nak pergi khemah, aku suruh sekali.
Lee Saem: ha yelah.. Jom makan.
All: nae~
S
K
I
P
.
.
.Umkook pov
Umji menuju ke tempat persalinan lelaki seperti yang dikatakab Jimin. Setibanya di hadapan pintu persalinan itu lalu diketuknya.
Tok!
Tok!
Tok!Umji: Jeon Jungkook!! Yak!! Jungkook!! Mana dia ni? Pekak ke apa?
Umji mencuba untuk membuka pintu. Dan pintu itu tidak terkunci.
Umji: tk kunci? Hmm.. Masuk jelah.
Umji pon masuk ke dalam bilik persalinan itu. Dan menutup pintu itu semula. Sedang umji ingin membalikkan badannya dia terkejut melihat jungkook yg berada di depannya.
Jungkook: kau buat apa ni?
Umji dengan cepat menutup matanya dan berpaling ke arah lain apabila nampak jungkook tanpa memakai baju. Terserlahlah six pack miliknya.
Jungkook: kau ni kenapa? Tutup mata pulak?
Umji: di-diorang dh tunggu kau. S-saem suruh k-kau cepat.
Jungkook: ohh. Tak. Yang sekarang ni kau tutup Mata tu kenapa?
Umji: ke- kenapa kau t-tak pakai ba-baju?
Jungkook: wae? Kau suka?
Umji: Kalau ak-aku suka. T-takdelah aku tutup m-mata. Pabo!
Tiba- tiba muncul idea jahat Jungkook untuk mengenakan gadis dihadapannya sekarang ini.
Jungkook: asal kau gagap?
Jungkook mendekatkan jaraknya dengan Umji.
Jungkook: kau suka kan?
Umji: bo-boya?? Kau nk buat apa ni?
Umji mengundur ke belakang bagi menjarakkan kedudukan mereka. Manakala jungkook kehadapan.
Semakin lama jarak mereka semakin dekat. Sehingga badan Umji sudah berada di dinding. Jungkook meletakkan tangannya didinding bagi menghalang Umji.
Jungkook: kau ni cantik jugakkan.
Kata jungkook sambil melirik ke atas Umji atas bawah.
Umji: kau n-nak buat a-apa ni?
Tbc~~
😭😭😭😭
Author nak mintak maaf sebab dah lama tak update!!!
Minhae!! Jinjja mianhaeyo!!
😣😣
Btw esok raya... 🙆🙆🙆🙆