Čus Veveřáci
Tohle budou čtyři mé nej knížky/knižní série. Čtyři normální knížky (z Wattpadu budou jindy).
Moc, moc, moc se vám omlouvám, ale na dobu neurčitou budou vycházet kapitoly nepravidelně, jelikož příští rok jdu na gympl a rodičové chtějí, abych se na to trochu připravila😭😭😭😭😭. Ale nejpozději v létě vyjde speciální jednorázová knížka především pro potterheady ale i vy ostatní se máte na co těšit 😉😉😉💖💖💖.Normální
4. Hraničářův učeň
Děj
Tato DLOUHÁ série vypráví o životě kluka jménem Will, který vyrostl v sirotčinci na hradě Redmont.
Když on, i jeho kamarádi vyrostou, převezmou si je mistři různých oborů.
Will se původně hlásí na bojovou školu, kam ho ale kvůli jeho malému vzrůstu nevezmou. Místo toho se dostává do učení k tajemnému hraničáři jménem Halt.
Plusy a mínusy
I když kniha není komedie ale fantasy, je v sérii spousta úžasných hlášek😂.
Mínusem je hlavně to, že v některých ne až tak zajímavých částech mě osobně čtení trošku nebaví.3. Strážci příběhů
Děj
Dívka jménem Amy odjíždí se svou matkou na ostrov za příbuznými.
Na ostrově žijí dva rody. Oba mají schopnost vstupovat do knih.
Mají strážit jejich děj.
Jednou se ale vše zvrtne a z knih začnou mizet důležité předměty..
Plusy a mínusy
Kniha je originální a svým způsobem i pohádková.
Ale má poměrně smutný konec, tak nedoporučuji malým dětem 😉.2. Zákon smečky
Děj
Tato série vypráví o psovi jménem Štístko, který žije v ulicích města.
Když se ale město po zemětřesení rozpadne, Štístko potká svou sestru která žila mezi lidmi.
S pomocí jí a jejích přátel se společně snaží vytvořit plnohodnotnou psí smečku.
Plusy a mínusy
Každou knihu zhltnu během tří dnů a pak musím čekat déle než půl roku na další díl 😶😶😶.1. Harry Potter
No jo, co jiného čekat u potterheadky 😁.
Myslím, že netřeba představovat.Do konce roku se pokusím najet na klasický systém, přez léto pak čekejte jednorázové povídky.
Bae guys✌️