- Bună seara.Cu ce vă pot ajuta scumpă doamnă. Spune bătrânul dându-și jos pălăria de pe cap și făcând o plecăciune în fața doamnei.
Bărbatul era mic de înălțime, cămașa albă care stătea strâmt pe burtă, îmbrăcat într-un costum negru și o mustață albă care îi acoperă buza superioară.
- Am auzit că sunteți un vânzător de sclavi ? Întrebă doamna
- Ați auzit bine. Ce doriți ? Un reptilian, goblin, dwarf, o zână, vârcolac... spune vânzătorul zâmbind
- Păi am o fată lup și o devoratoare. Răspunde femeia
- Aveți două exemplare foarte rare. Am ceva care o să vă placă. Veniți după mine.
Femeia îl urmări pe vânzători. Trecând pe lângă cuștile imense în care se aflau toate tipurile de rase: Gorgon, Ogre, Dwarf, Elf, Troll, Dark Elf. Apoi la capătul cortului se află o cușcă imensă acoperită de un cearceaf imens negru. Bărbatul a tras cearceaful lovind de 3 ori barile cu toiagul.
- Trezește-te ! Țipă vânzătorul
- E ora mesei ?
Persoana se ridică de pe podeaua de metal al cuști, apropiindu-se de femeie și vânzător. Un tânăr de vreo 20 de ani sau mai bătrân. Purtând o pereche de pantaloni găuriți, trupul său plin cu răni, cicatrici de la lamele săbiilor, săgeților, urme de bici lăsate pe spatele lui.
- Tu ai făcut asta ? Întreabă femeia uitându-se spre vânzător
- De ce mi-aș distruge marfa sau să îi scad valoare ei ? O întrebă bărbatul
- Acest băiat este unul dintre supraviețuitori, al evenimentului de acum un an.
- „Purificarea Devoratorilor". Răspunde femeia
YOU ARE READING
Sclavul
FantasyBuna!!!!Am revenit cu o noua poveste.Inca nu am o descriere .Aceasta poveste mi-a venit pe secunda si vreau sa vad ce pot face cu ea.Si sa imi dati o parere.