Shara locuia in statul Texas din America alături de familea ei.Era o adolescenta împlinită deoarece era singura la parinti si puteau sa-i ofere tot ce vrea ea.Dar Shara avea o prietena foarte buna pe nume Jessica aceasta avea tot timpul idei trăsnite. Într-o zi ele află ca la motelul din oras se cazase un baiat venit tocmai din Europa. La început fetele au făcut cunoștință cu el după vreo 20 de minute băiatul le oferă fetelor un joint. Încep sa fumeze și distracția continua. Dar când se distrau mai bine apare unchiul lor cu un băiat și presupusa iubita a unchiului. Baiatul se sperie când îl vede deoarece el știe cat de rău e unchiul lui
-David vad ca avem musafiri,cine sunt fetele?
-Sunt amice
Fetele și-au cerut scuze și au vrut să plece dar nu au fost lăsate. Văzând asta Jessica a fugit și s-a închis în baie și a încercat sa sune la poliției. Dar încercare de a suna a eșuat deoarece Nick(fratele unchiului lui David) a forțat ușa și a luat-o pe fata de par și a dat-o cu capul de vana. Fata și-a pierdut cunoștința iar Shara când a văzut s-a speriat și nu a încercat sa se opună. Fete au fost urcate în mașină și au mers împreună la marginea unei păduri unde fetele au fost supuse la violenta fizica și violate. Jessica a încercat iar sa scape fugind prin pădure dar nu a fugit mult ca Marcus(unchiul) a împușcat-o în cap. Shara a început sa plângă și s-a speriat. Într-un moment de neatenție Shara a fugit prin pădure și trupa după ea. A reușit sa scape aruncându-se într-un lac. A fost rănită când a încercat s-o omoare Marcus. Sa făcut moarta și a plutit cu fata în sus sa creadă ca e moarta. S-a lăsat noaptea iar o furtuna puternica ia făcut pe Marcus și gașca sa caute adăpost... Sa menționez părinți Sharei dețin o casa de vacanta pe marginea unui lac... Marcus și gașca ajung la casa părinților Sharei dar ei nu știu cine sunt acești oameni. Au bătut la ușă și bineînțeles au mințit că s-au rătăcit și dacă pot sa înopteze la ei ca mine vor pleca de vreme. Mama Sharei a acceptat și ia cazat în casa de oaspeți. Dar femeia ia invitat la un ceai deoarece au venit de afara și plouă. Cand David și-a terminat ceaiul a dorit sa ducă el personal cana în bucătărie deoarece el avea lanțul Sharei și la pus lângă cana. S-au dus la culcare iar Mama și tata Sharei au rămas sa strângă si sa spele vasele. Când merge în bucătărie Mama Sharei are un soc deoarece vede lanțul care Shara îl purta la gat atunci și-au dat seama ca ceva sa întâmplat cu fata lor de nu răspunde la telefon. Femeia începe sa plângă și cum stăteau ei în bucătărie se aude un zgomot pe terasa merg ei sa vad ce este dar nu vad nimic și când se uita mai bine o vede pe Shara rănită la spate și deshidratata tatăl o ia în brate și o pune pe masa și ii curăță rănile. Atunci părinți fetei vor răzbunarea pentru ca iau chinuit fata. Părinți fetei merg spre casa de oaspeți acolo unde erau cazați Marcus și gașca și când intra părinți fetei în casa îl vede pe David cu un pistol în mana dar nu le face nimic și ii da pistolu tatăl fetei. Prinți Sharei ii omoară pe toți trei și sper dimineață da foc casei de vacanta sa creadă ca a fost un incendiu din cauza scăpări de gaz. Iar el cu soția și cu Shara și David pleca la New York unde după 2 ani Shara și David fac nunta dar nu poate trece de socul care a marcato.
CITEȘTI
Ultima casa pe stanga
HorrorUltima casa pe stanga este o poveste trhiler despre doua adolescente care pleaca la un motel si acolo se întâlnesc cu un băiat si acesta avea un unchi care avea o vechime în închisoarea din Texas(SUA).