Saat Angel berkelana kesana dan kemari ia menyusuri hutan ,lembah ,pegunungan dan lautan sampai pada akhirnya ia bertemu dengan seorang wanita peramal.....
"Nak ada apa sepertinya kau sedang gelisah ?".
" siapa kau ?"
"Oh... Ya nak kenalkan namaku Qiran aku peramal terkenal nak , apakah kau mau di ramal oleh ku ?".
" boleh saja namun yang ingin ku ketahui adalah masa lalu ku ada apa sehingga hatiku gelisah seperti akan ada yang datang dari masa lalu ?".
"Baiklah nak ".
" apakah kau tau ayah dan ibumu bukanlah sebenarnya orang tua mu , ibumu tlah dibunuh dalam peperangan. Mendadak oleh Raja Rexdhas dulu ".
" apa , kenapa ada peperangan mendadak itu ?".
"Karna ibumu dan Raja Rexdhas memperebutkan pulau kehidupan nak yang ada di sebelah utara dari kerajaan mu ".
" apa... Aku mempunyai kerajaan?".
"Ya nak bekas kerajaan ibumu ".
" tapi kenapa hatiku tidak tenang ?".
"Karna roh ibumu tidak tenang nak, segerahlah balaskan dendam ibumu itu !".
" apakah aku sendiri ?".
"Entalah nak , sampai jumpa ".
Dengan anehnya tiba tiba seorang peramal itu yang bernama Qiran tiba tiba menghilang tanpa meninggalkan jejak .Angels yang sendirian duduk di dekat sungai dan mulai berfikir bagaimana hari esok yang dihadapinya.
KAMU SEDANG MEMBACA
THE KINGDOM OF ANGEL
FantasíaSeorang gadis yang sangat tangguh pintar dan cantik harus menghadapi Raja kegelapan untuk menyelamatkan dunia