pengenalan

649 31 5
                                    

youngra , bonim , yoona , nalin dan hwangnim adalah kawan baik sejak dari zaman sekolah . mereka selalu keluar bersama , lepak and ape ape jela kan . mereka semua ialah igot7 , dan masing masing mempunyai bias sendiri . mereka adalah pelajar kolej di seoul , youngra dan hwangnim mengambil bidang masakan . manakala nalin , yoona dan bonim mengambil bidang perakaunan , maklumlahh diorang bertiga ni taksuka memasak . tahu makan je hahaha ( perangai diorang ikut kawan author sebenarnya hehe ) . bias youngra ialah youngjae ( youngra ni author tau hahah . saja amik nama dekat dekat sama . baru nampak sweet) . bonim pulak suka sangat dengan si jackson wang tu , sampai malam malam mengigau sebut nama jackson . hwangnim pulak suka dekat mark tuan , kononnya hyung dalam got7 tapi em entahlah macam budak budak jugak mark ni (mianhae igot7 yang lain , author kutuk bias korang hehe) . yoona pulak sebenarnya takdelaa minat sangat dengan artis korea ataupun kpop idol , tapi dia mmg minat gile dekat bambam (yelaa dia tak minat korea sbb bambam org thai kan) sbb dia takut kalau kalau anak dia nanti lagi sepet (baca watak okay readers sekalian) . okay last , nalin ni mmg taksuka langsung dengan kpop idol . dia kata dia nak study dulu baru fikir pasal kpop or kahwin , tapi sbb youngra hari hari cerita pasal got7 dekat dia . jadi dia pun minat dekat jae bum ataupun nama lain dia jb . hm taknak kalah taste si nalin ni hahahaha .

mianhae readers sbb pendek je pengenalan dia , nanti author buat cerita panjang panjang okay hahha😜💕

Cik Fangirl VS Encik idolWhere stories live. Discover now