Υ:ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩΙΣΤΗΣ!
Ε:Ε ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ? Τοσο πολυ με μισεις? Ειπα τωρα πια πιο σιγα.
Υ: Δεν σε μισω! Απλα...Φοβαμαι...
Ε: Τι φοβασαι ρε Yoongi?
Y:Δεν τον εμπιστευομαι τον Jin...Τον ξερω χρονια και απλα ησουν ενα crush του...Δεν ξερω αν καταλαβες αλλα αργα ή γρηγορα θα τελειωνατε εσεις...Και ο βλακας της υποθεσης θα ησουν εσυ.
Ε:Δη-δηλαδη εννοεις πως δεν με αγαπησε ποτε?
Υ: Φυσικα και σε αγαπησε...Αλλα ησουν απλα η κοπελα που του αρεσε οχι οτι σε αγαπουσε τρελα!
Και εκει ηταν που πληγωθηκα...Μπορει να λεει αληθεια.Υ: Πες του να χωρισετε
Ε: Τι?
Υ: Δεν το βλεπεις? Δεν παει αλλο!
Ε: Παει Yoongi παει! Εγω με τον Jin θα μεινουμε μαζι
Υ: Θα πληγωθεις!
Ε: Δεν με νοιαζει!
Υ: Ερριετα μην επιμενεις! Πηγαινε χωρισε τον ΤΩΡΑ! Γιατι επρεπε να βρεις τον κολλητο μου? Γιατι με αυτον πες μου?
Ε: Γιατι αυτον θελω
Υ: Δεν ειναι ο ενας για σενα μικρη...
Ε: ΕΙΝΑΙ!
Υ:Ερριετα ακουσε με για μια γαμημενη φορα στην ζωη σου! Μια φορα κανε αυτο που σου λεω! Δεν θα το μετανιωσεις...
Ε: Και πες οτι το κανω...Πως θα τον ξεπερασω πες μου?
Υ: Αργα ή γρηγορα θα βρεθει καποιος που θα αγαπησεις πιο πολυ
Ε: Και αν δεν βρεθει? Εσυ ας πουμε δν εχεις καμια!
Υ: Μην σε νοιαζει τι κανω εγω! Φωναξε με θυμο .
Υ: Θα βρεθει μικρη... Θα βρεθει και για μενα μικρη...Και για εσενα.
.......
Λες να εχει δικιο? Λες οντως ο Jin να μην ειναι ο "Ενας" για εμενα? Ομως δεν γινεται την μια μερα να αγαπας και την αλλη να ξεαγαπας! Τον Jin θα τον αγαπαω ο,τι και να γινει, αλλα...Αυτο το αλλα τριγυρναει τοση ωρα στο μυαλο μου...Γιατι πιστευω τον Yoongi? Βλακειες λεει...Ή λεει αληθεια? Δεν ξερω ποιον να πιστεψω. Ουτε τον ιδιο μου τον εαυτο. Θα παω, θα παω να του μιλησω. Παλι μπερδευτικα...
Ε: Yoongi δεν μπορω να το κανω.
Υ: Μπορεις!
Ε: Ωραια αλλα οχι σημερα... Σημερα θα κλαψω...
Υ: Οχι! Θα πας τωρα
Ε:Γιατι θες να πληγωθω τοσο πολυ?
Υ: Εισαι ηδη πληγωμενη μικρη...Αντε τωρα πηγαινε.Τοτε πηγα..Πηγα και του μιλησα. Ναι του ειπα να χωρισουμε. Αυτο δεν θα μου το συγχωρισω ποτε...Επρεπε...Μαλλον ειναι καλυτερα ετσι. Μαλλον μου δεν μου αξιζε ο Jin....
Και καπως ετσι περασε το καλοκαιρι της η Ερριετα. Το κλαμα πλεον ηταν καθημερινοτητα γι' αυτην. Δεν τον ξεπερασε...Οχι ακομα. Εχασε γυρω στα 5 κιλα και εγινε πραγματικα αγνωριστη. Τα ματια της μονημως πρησμενα. Το δερμα της ηταν χλωμο και ηταν πολυ αδυνατη. Ο Yoongi συχνα εφερνε κοριτσια στο σπιτι, και η Ερριετα νευριαζε ολο και πιο πολυ μαζι του.
*3 μηνες αργοτερα*
Yoongi's POV
Σημερα παλι πρωτη μερα σχολειο. Και η αδερφη μου θα παει λυκειο. Ηθελα να ξερα με ποιον θα μπλεξει παλι... Ετοιμαστηκα γρηγορα και πηγα να ξυπνησω την αδερφη μου
Υ:Ξυπνα πρωτη μερα στο λυκειο σημερα.
Ε: Ασε με!
Υ: Ελα ρε Ερριετα σηκω πια!
Ε: Καλα καλα...Errieta's POV
Με ξυπνησε ο Yoongi. Και ναι επρεπε και γω να παω λυκειο επιτελους. Σηκωθηκα, ετοιμαστηκα και περιμενα τους φιλους μου να ερθουν.
Ταε: ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑ ΣΗΜΕΡΑ ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ
Jm:Ναι μην χεστεις απτον ενθουσιασμο.
Ε: Καλα σου λεει
Ταε: Αντε παμε τρ ομως.
Και φυγαμε για το σχολειο. Οταν φτασαμε συναντησα τις κολλητες μου, Eunha και Sowon. Χαιρετηθηκαμε και πηγαμε μεσα.Αρχισαν να ανακοινωνουν τα ονοματα των παιδιων που θα πανε σε καθε ταξη.
??: Jung Eunha
Εγω και η Sowon κοιταχτηκαμε και περιμεναμε να πει τα ονοματα μας ωστε να ειμαστε στην ιδια ταξη με την Eunha. Και μαντεψε το τελευταιο ονομα ηταν ενα αγορι που το λεγανε νομιζω Jeon Jungkook?. Καπως ετσι. Τελικα εγω ,η Sowon, o Tae και ο Jimin πηγαμε στο ιδιο τμημα... Ενας αντρας μεσαιας ηλικια μπηκε στην ταξη και αρχισε να μας λεει διαφορα θεματα που θα ακολουθησουν μεσα στην χρονια. Και κατι αλλα που δεν ακουσα. Επιτελους μπορουσαμε να φυγουμε...Πηγα να φυγω μαζι με τους φιλους μου μεχρι που ο αδερφος μου με εποιασε. Ολα τα κοριτσια φωναζαν στον αδερφο μου.
Υ:Που πας μικρη?
Ε: Καπου θα παμε με τα παιδια γιατι?
Υ: Που?
Ε: Δεν ξερω ακομα
Υ: Καλα. Προχωρα και προσεχεΚαι καπως ετσι πηγαμε σε ενα παρκο και καθησαμε κατω.
E:Ρε γαμωτο δεν θα ειμαστε στην ιδια ταξηηηηηη, παραπονεθηκα
Εunha:Δεν πειραζει...
S:Στενοχωρηθηκες?
Eunha:Εεε λιγο
Jimin:Μην αγχωνεσαι θα βρησκομαστε στα διαλλειματα
Τae:Εχει δικιο!
......Κατι αιωνες εχω να ανεβασω😂. Τελως παντων. Ξερω οτι ειναι χαλια αλλα πιο μετα θα προσπαθησω να το φτιαξω. Ελπιζω να περνατε καλα (με τα comebacks δεν νομιζω να περνατε😂)
~Αυτα~
Byeeeeeeeeeeeee❤
BẠN ĐANG ĐỌC
Bad boy in luv💘
FanfictionΗ Ερριετα ειναι 16 χρονών και ζει στην Κορεα με τον μεγαλυτερο αδερφο της, τον Yoongi. Συντομα η ζωη της θα αλλαξει οταν ενα καινουριο "playboy" θα ερθει στο σχολειο της...