က်မ ကို က်မ စြန္​႔ပစ္​၍ (intro)

119 12 4
                                    

Jeon juuLi : က်မသည္​ Aerial မဟုတ္​ သို႔​ေသာ္​ သူမႏွင္​့ က်မရဲ႕ဘဝ ဟာ အနည္​းငယ္​တူညီသည္​..က်မ က Aerial ႏွင္​့ တူတယ္​ဆို​ေတာ့ ​က်မကို ေရသူမလို႔​ေတာ့ မထင္​လိုက္​ပါနဲ႔..က်မ သည္​ ​ေမ်ွာ္​လင္​့ခ်က္​ မ်ားစြာျဖင္​့ ႐ွင္​သန္​​ေန​ေသာ..လူသားမိန္​က​ေလး​တစ္​​ေယာက္​..!

Aerial နဲ႔ က်မ သည္​ တူညီခ်က္​မ်ား႐ွိ​ေသာ္​လည္​း..ကြားျခားခ်က္​မ်ားလည္​း႐ွိၾကသည္​..

Aerial ႏွင္​့ က်မ၏ တူညီခ်က္​သည္​
က်မတို႔သည္​ က်မတို႔ရဲ႕"အသံ"ကိုစြန္​႔လႊတ္​ က​်မတို႔ရဲ႕ ဘဝကို စြန္​႔ပစ္​ပီး..က်မတို႔ သိပ္​ခ်စ္​ရ​ေသာ သူ၏ ​အနား၌ ​ခနတာ ေန​ခြင္​့ရခဲ့ၾကသည္​..

ကြားျခားခ်က္​ကိုဆိုရလ်ွင္​..
Aerial သည္​ မင္​းသား​ေလး၏ အနားကို​ေရာက္​သြား​ေသာ္​..သူမသည္​ မင္​းသား​ေလးရဲ႕ ခ်စ္​ျခင္​း​ေတြကို ျပန္​လည္​ရ႐ွိခဲ့သည္​..

သို႔​ေသာ္​ က်မ..! က်မ သည္​ က်မသိပ္​ခ်စ္​ရပါ​ေသာ သူ၏ အနားကို ​ေရာက္​ခဲ့​ေသာ္​..သူ၏ ႏွိပ္​စက္​ျခင္​းမ်ား ႏွင္​့ ခ်ဳပ္​​ေႏွာင္​ျခင္​း မ်ားသာ ျပန္​လည္​ရ႐ွိခဲ့..

Aerial !သူမ၏"အသံ"သည္​​ေရစုန္​းမ၏ ထိန္​းခ်ဳပ္​ျခင္​းကို ခံခဲ့ရသည္​..

သို႔​ေသာ္​ က်မ သည္​ က်မ၏ "အသံ" ကို က်မကိုယ္​​တိုင္​သာ ထိန္​းခ်ဳပ္​ပစ္​ခဲ့သည္​..

အဘယ္​​ေၾကာင္​့ဆို​ေသာ္​ က်မသိပ္​ခ်စ္​ရပါ​ေသာ..သူ႔အတြက္​​ေၾကာင္​့သာ...

Kim Tae hyung : က်​ေနာ္​ သူမအ​ေပၚ အတၱႀကီးခဲ့သည္​..သူမကို နင္​း​ေခ်ခဲ့မိသည္​..သူမအား ရြံရွာ မုန္​းတီးခဲ့မိသည္​..
သို႔​ေသာ္​ သူမ မမႈ!က်​ေနာ္​ ဆိုးသြမ္​း၍ မိုက္​မဲ ခဲ့ပါသည္​..

သို႔​ေသာ္​ သူမ​ေၾကာင္​့ က်​ေနာ္​ လမ္​းမွန္​​ေရာက္​ခဲ့ပီ...က်​ေနာ္​သူမကို ခ်စ္​တတ္​ခဲ့​ေသာ အခ်ိန္တြင္​ သူမ မ႐ွိ​ေတာ့..က်​ေနာ္​့အ​ေဝးကိုသာ သူမထြက္​သြားခဲ့​ေလပီ..

က်​ေနာ္​ အမွန္​တရားကို သိ႐ွိခဲ့ပီ..
က်​ေနာ္​ သူမကို မရရ​ေအာင္​..ျပန္​လိုက္​​ေခၚမည္​..​ေတာင္​းပန္​မည္​...သူမစိတ္​တိုင္​းက် ျဖစ္​​ေအာင္​..က​်​ေနာ္​့ကို က်​ေနာ္​ ျပုျပင္​မည္​..အဘယ္​​ေၾကာင္​့ဆို​ေသာ္​...က်​ေနာ္​ ​ေနာင္​တ ရခဲ့ပီ..က်​ေနာ္​သူမကို ခ်စ္​သည္​...

_##__##_#_#_#_##_#_#_#_#_#_

ဟုကတ္​က်မ လက္​ယားျပန္​ပီ ျဖစ္​သည္​..😁
ဒီfic ​ေလးလဲ အား​ေပးပါအူးလို႔ မ​ေကာင္​းမကန္​းဆို​ေပမဲ့လည္​း..heex😜အနည္​းငယ္​ ဖီး ပီး​ေရးသားသည္​..😘😘ႀကိဳးစားပါ့မရ္​လို႔..😁😁heex
Vote မ​လိုခ်င္​ပါ..😁view..တဲ့လူ႐ွိရင္​​ေၾကနပ္​ပါပီလို႔..😁fb​ေလး​ေတာ့ သနားပါ..😍😍ဒီ fic​ေလးက​ က်မ Vရဲ႕ Singularity song ​ေလးကို နား​ေထာင္​ပီး..Aerial ၾကည္​့မိလိုက္​​ေသာအခါ..ထြက္​လာ​ေသာအၾကံကို ျဖစ္​ညစ္​၍ ​ေရးသားသည္​..😁😁

က်မ ကို က်မ စြန္​႔ပစ္​၍Where stories live. Discover now