part-1

75 4 0
                                    

At Park Hospital..

နံနက္​ခင္​း အလင္​း​ေရာင္​မ်ား ျပန္​ ့က်ဲလာသည္​ႏွင္​့အမ်ွ ​ သူမ တစ္​​ေယာက္​ အရင္​​ေန႔မ်ားႏွင္​့ မတူ..အိပ္​ရာ ထ ရန္​ သြက္​လက္​တက္​ႂကြ​ေန​ခဲ့သည္​...

မ်က္​ႏွာသစ္​!​ေရမိုးခ်ိဳ းပီး သူမရဲ႕ အခန္​းထဲ၌ ႐ွိ​ေသာ သူမရဲ႕ ပစၥည္​းမ်ားကို သိမ္​းဆည္​း​ေနခိုက္​..

Dr. ji yoon: juuLi​ ​ေလး.. ဒီ​ေန႔အ​ေစာႀကီးႏိုး​ေနလို႔ပါလား..😊😊

Doctor park ji yoon..
အာရံု​ေၾကာ ႏွင္​့ မွတ္​ဥာဏ္​ပိုင္​းဆိုင္​ရာ အထူးကု
Age:25
Park ​ေဆးရံုအုပ္​ႀကီးရဲ႕ တစ္​ဦးတည္​း​ေသာ
သမီး​....

(က်မ က JuuLi​ ဒီ​ေဆးရံုကို ​ေရာက္​လာကတည္​းက JuuLiကို အရမ္​းသနားပီး..စိတ္​မ​ေကာင္​းတာ​​ေၾကာင္​့ က်မရဲ႕ အ​ေဖ ကို ခြင္​့​ေတာင္​းပီး..JuuLiရဲ႕ အထူးကု ဆရာဝန္​ အျဖစ္​..JuuLi ကို တာဝန္​ယူလိုက္​တာပါ..အဲ့တုန္​းကဆို JuuLi အသက္​က ၁၄​ေတာင္​မျပည္​့​ေသး..သူမရဲ႕​ဘယ္​ဘက္​ ​ဦး​ေခါင္​း..ကို ​ေသနတ္​မွန္​ပီး​ေရာက္​လာတာ...ဘယ္​လို​ေၾကာင္​့လဲဆို​ေတာ့..သူမရဲ႕အ​ေမ ပစ္​လိုက္​တာလို႔​ သူမ့ပေထြးက​ေျပာတရ္​..ပီး​ေတာ့ juuLiလည္​း ​ေသနတ္​မွန္​သြား​ေရာ..juuLiအ​ေမက သူ႔ကုိသူလည္​းသတ္​​ေသသြားတရ္​တဲ့.

အမွန္​​ေျပာရရင္​ က်မ သူ႔ပ​ေထြးကို မယံုပါဘူး
ဘယ္​မိဘ က ကိုယ္​့သားသမီးကို အဲ့လိုလုပ္​မွာလဲ..?ဒါ​ေပမဲ့..မ်က္​ျမင္​​သက္​​ေသ႐ွိတရ္​တဲ့..!က်မလဲ မယံု​ေပမဲ့ ယံုခ်င္​​ေယာင္​​ေဆာင္​ရတာ​ေပါ့..
ဒါ​ေပမဲ့..သူ႔ပ​ေထြးကို JuuLiက​ေတာ့ သူ႔အ​ေဖအရင္​းလို႔ပဲထင္​​ေနတာပါ..)

သူမက JuuLi ကို ​ေစာင္​့ၾကည္​့​ေပးတဲ့ယJuuLiရဲ႕ အ​ေကာင္​းဆံုး ..အ​ေဖာ္​လဲ ျဖစ္​ပါတရ္​...JuuLi ကို သူပဲ စိတ္​႐ွည္​႐ွည္​နဲ႔ တစ္​ခ်ိန္​လံုး​ေစာင္​့ၾကည္​့​ေပးခဲ့တာ..JuuLiအ​ေပၚလည္​း အ​ရမ္​း​ေကာင္​းပါတရ္​..အာ့​ေၾကာင္​့ JuuLi​ေလးကလည္​း ji yoon ကို အရမ္​းခင္​တြယ္​ပီး....Ji yoon မွ Ji yoon ျဖစ္​​ေနတာ​ေပါ့..

.နံနက္​​ေစာ​ေစာ မဂၤလာ ႐ွိ​ေသာ အျပံဳး​ေလးျဖင္​့
ျပံဳးျပ​ေန​ေသာ..Dr.ji yoonအား.. သူမျပန္​လည္​ျပံဳး
ျပကာ..

က်မ ကို က်မ စြန္​႔ပစ္​၍Where stories live. Discover now