အိပ္ယာမွႏိုးရင္ေလကုိအားရပါးရရႉတတ္တဲ့အက်င့္ရွိတဲ့အတြက္အားရပါးရကုိရႉခ်လိုက္ေတာ့ေမႊးႀကိဳင္တာထက္လြန္ကဲၿပီးမႊန္ထူေနတဲ့အနံ႔တစ္ခုကုိရလိုက္ေတာ့ေရာဂါရွိသူပီပီ..
"အဟြတ္..အဟြတ္..အား..ဘာအနံ႔ႀကီးလဲ.."
အိပ္ေနရာမွႏိုးႏိုးခ်င္းရလိုက္ရတဲ့အနံ႔ႀကီးကအန္ခ်င္စရာႀကီး..
မ်က္လံုးကုိအတင္းျဖဲၾကည့္ေတာ့က်ေတာ့္မ်က္စိေရွ႕ကမဲမဲႀကီး...
"အားးးးးးးးး..ဘာႀကီးလဲ........"
"ကာ့ကြန္...baekhyunshiႏိုးၿပီးလား"
အမဲေရာင္အဝတ္စႀကီးနဲ႔မ်က္ႏွာကုိကြယ္ထားရာမွလက္ျဖင့္အဝတ္စကုိဖယ္ရွားပစ္တာၿဖီးျပေသာအခြက္ႀကီး...
"ဟမ္...Park Chanyeol..မင္းဘယ္လိုလုပ္ငါ့အခန္းထဲေရာက္ေနတာလဲ."
"ဟီးးး..Mr.ByunကBaekhyunshiကုိသြားႏႈိးဆိုလို႔လာႏႈိးတာပါဗ်"
"မ်က္ခြက္ကလည္းေျပာင္စက္စက္နဲ႔ေက်ာက္ေက်ာေရပက္ထားတာက်ေနတာဘဲ.."
"အဲ့ေက်ာက္ေက်ာေရပက္ဆိုတာဘာကုိေျပာတာလဲ.."
"ေဟ့ေကာင္..မင္းငါ့ကုိရြဲ႕ေနတာလား"
"ရြဲ႕လည္းမရြဲ႕ပါဘူး..ေစာင္းလည္းမေစာင္းပါဘူး..က်ေတာ့္မ်က္ႏွာအေကာင္းအတိုင္းပါဘဲ..က်ေတာ္တကယ္မသိလို႔ဗ်"
"မင္းကြာေတာ္ေတာ္အရစ္ရွည္တာဘဲ..ေက်ာက္က်ာေရပက္ဆိုမွေတာ့ကြာ..ဟိုဟာကြာ..ေက်ာက္ေက်ာကုိေရနဲ႔ပက္ထားတာေပါ့ကြ.."
"ေအာ္အင္း..အရမ္းရွင္းျပေပးလိုက္တာဘဲေနာ္.."
"ဒါေပါ့..ဘယ္သူလဲ..Byun baekhyunေလ..ဒါနဲ႔ေနပါဦး..ငါႏိုးႏိုးခ်င္းရတဲ့အနံ႔ႀကီးကဘာႀကီးလဲ..ၿပီးေတာ့ဘာတဲ့.."ကာ့ကြန္"ဆိုတဲ့အသံကေရာ"
"အနံ႔ကလား..က်ေတာ္ေရေမႊးဆြတ္ထားတာေလ..ဘယ္လိုလဲေမႊးလြန္းလို႔ဆြဲသြားၿပီမလား"
"ဆြဲတာမဟုတ္ဘူးေဟ့..ဆဲခ်င္တာ...ငါ့မွာေရေမႊးနဲ႔မတည့္တဲ့လည္ေခ်ာင္းရွိတယ္ကြ..မင္းကြာ..သတ္ေနသလားမွတ္ရတယ္.."
"မီးအားနဲယို...က်ေတာ္ေနာက္တစ္ခါအဲ့ေရေမႊးမဆြတ္ေတာ့ဘူး..ေနာက္တစ္မ်ိဳးေျပာင္းဆြတ္ပါ့မယ္.."