Bölüm 3

17 3 0
                                    

Adımlarını hızlandırdı genç bayan. Kütüphaneye giriş yaptı hemen çok sevdiği Mehmet abisinin yanına gitti. Merak ediyordu genç bayan istediği kitap gelmiş miydi, okuyabilecek miydi?
Ama ondan habersiz değişen hayatı kocaman bir risk doğurmuştu. Günlerdir sevgilisimdeki değişimi fark eden kız sevgilisinin okul çıkışı ne yaptığını görmek için onu takip ettirmiş. Bi kızla konuştuğu anda o kızı öldürme yemini etmişti.

Tüm bunlar olurken genç adam kütüphaneye giriş yapmıştı. Beklemediği tek şey şuan karşısındaki bit adet Zehra Melisa idi. Soluğu boğazınıza takıldı genç adamın. Çok sevmişti bu duyguları yakışıklı genç. Kızın sesini duyduğunda kızın varlığını hissettiğinde ilk defa bu kadar güvende hissetmiştim kendini. Ama ters giden bişeyler vardı. Sevgilisinin korumasını orda görünce işler değişti. Çünkü koruma Zehra ya nasıl baktığını görmüştü. Çocuk ilk defa birini kaybetme korkusu yaşıyordu. Ne yapacağını bilemedi. Bulduğu bir bez parasıyla yüzünü kapattı dışarı çıktı. Az sonra Zehra melisa da dışardaydı. Zehra yürürken arkadan gelen korumayı hissetmedim bile.işte o an yüzü kapalı olan genç adam yaklaştı ve adamın ensesine vurduğu an adam yerdeydi. Ortalıkta Zehra nın çığlığı yankılandı. Çok korktum genç kız. Olayları anlaması uzun sürmedi. Çocuğa teşekkür etmek için yeltendiğinde çocuk çoktan yürümeye başlamıştı.

"teşekkür ederim" diye bağırdı ama çocuk sadece baş sağlamakla yetindi. Ve kız olayım etkisini uzun bi süre atlatamaywcağının farkındaydı.

Şimdi odasına şeklimiş deniz manzarasına dalmıştı genç kız. Korumuştu genç suçu neydi ki???

Ondan sonra odasına geldi ve uzun bi süre uydu. Annesinin akşam yemeği teklifini reddetti ve yine uykuya teslim oldu. Bu hafta okul için son haftaydı, dersleri iyidi, okulda sevilirdi genç kız. Çantasını taktı ve okulum yolunu tuttu genç kız dün olanları hiç olmamamış sayarak.

                              *    *   *

Çocuk ona yakın olmayı sarhoşluğa benzetmişti sarhoş olmuştu genç adam o gözlerde. Dün sevgilisini bu konularda uyarmış tekkralanmayacağına emin olmuştu. Bugün okulu asıp biraz barda takılacaktı. Belki kafası dağılırdı belki.
Sonra aklına gelen şeyle gülümsedi, din Zehra bir kitaptan bahsediyordu o kitabın ilk baskısını bulacaktı genç adam, ardından yazacaktım kitaba, aklındakileri cümlelere cümle katacaktı kim bilir belki kızımızda bu düşünceleri severdi...

Barda geçen eğlenceli birkaç saatin ardından evinde kitap okumaya koyuldu. Kızın istediği kitap gerçekten okunmaya değerdi. Yazdı çocuk aklına gelen, geçen herşeyi ama kız b p nmez dedi içinden sağ sevmez dedi. Ama kıhx düşüncelerini yazarken beğenilme çabasına girmemişti. Hiç bir yerde adı yazmıyordu ki. O yüzden o da yazdı iyi yada kötü sadece içindekileri.

KİTAPTAKİ NOTLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin