sebepler

212 13 7
                                    

Doğru düzgün bir başlık bile bulamadım. Sınavıma çalışma molasına bu hikaye aklıma geldi, tekrar okudum ve size -muhtemelen çoğunuz okumayacaksınız- bu hikayenin nereden geldiğini, neden böyle bittiğini anlatmak isterim.
Bundan yaklaşık 3 yıl önce bir kızla tanıştım. Başta arkadaşlıktan başka hiçbir şey yoktu ama zamanla değişti.
Şunu söylemek isterim ki benim için dünyadaki en değerli varlık oydu.
Yeteri kadar sevgi göstermedim, ilişkinin yıkılmasının en büyük sebebi benim davranışlarım ve duygusallığımdı.
İnsan kendi duygularının önüne geçemiyor bazen.
Bu hikayeyi ona adamamın tek sebebi ise farklı oluşu.
İlk oluşu ve davranışlarının benim bundan 3 yıl önceki halimi mutlu etmeye yetmesi.
Daha sonra sadece bir kişi yetebildi zaten. Muhtemelen o da bunun zirvesi, daha fazlası olmayacaktır.
Hikayede Lauren onu temsil ediyor. Aslında normalde de Lauren ile davranış ve tavır olarak benzer bir kişiliği var. Ben de bir o kadar Camila'ya benziyorum burada. Bir shipper olma sebebim de muhtemelen bu.
Hikaye, o kızı unutmaya çalışırken çıktığım insanlarla olan konuşmalardan oluşturuldu.
Pişmanlıklarımdan ve acılarımdan oluşturuldu.
Konuşmaları elbette onun tarzına çevirdim.
Lauren öldü çünkü ben daha sevgilimi tam sevemeden o kişi de çekip gitmişti. Ölüm gibiydi. En azından bu kadar kötü değil ama. Çünkü sevdiğiniz kişinin arkadaşınızla ilişkideyken nasıl mutlu olduğunu görmeniz canınızı da yaksa, en azından hayatta ve mutlu olması sizi sevindiriyor. Ben bu yazıyı hala onu sevdiğim için yazmıyorum. Asla silemeyeceğim, yıllar sonra "buna da böyle hissetmişim" diyebileceğim bir yer arıyorum sadece.
O gittiğinde ben de tıpkı Camila'nın önceki bölümlerde dediklerini dedim kendi kendime.
Okuduğunuz için teşekkürler çünkü bu sadece bir fanfic değildi, hislerimdi.

all of me || camren textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin