Ma újra a Roxfortba megyek. Befejezem azt amit elkezdtem. Ginny is jön szerencsére, kíváncsi vagyok milyen a Roxfort, a jó öreg Roxfort. Most Harry vezet mugli kocsival a King's Cross pályaudvar felé.
- Minden megvan, szivem?- kérdezre Harry Ginnytől.
- Igen. Hányszor mondjam el? Na fiúk vegyétek ki a ládákat itt vagyunk.
Elindultunk a 9 és 3/4 vágányhoz de mielőtt elmentünk volna a vonattal búcsút vettünk a fiúktól.
- Hát akkor szia Hermione! - csókolt volna meg, de én csak megöleltem.
- szia Ron!
- Szia szivem minden héten írok majd - csókolta meg Ginny Harryt.
-szia!
Ginnyvel kerestünk egy üres fülkét és leültünk. Elkezdtünk beszélgetni mikor egy furcsa kérdéssel állt elő.
- Hermione, mi ven veled meg Ronnal? Veszekedtetek? Nem megy a kapcsolatotok vagy mi? Csak mert egy ideje nem látlak titek se csókolózni se beszélni.
- nincs semmi baj - hazudtam de Ginny tekintetét nézve, rájött hogy nem az igazat mondtam- Ron elkezdett Lavenderrel írogatni és az egyik levelében az volt.. Hogy.. Hogy mikor elmegyek a Roxfortba elmegy hozzá és majd levélben.. Levélben.. Szakít velem.
- Hogy MI? Megírod neki hogy láttad és szépen szakítol vele! Más volt?
-volt. Elmentem vacsorázni egy rokonommal. Erre Ő, pont Ő, azt mondta hogy megcsalom. Én ott elmentem, és csak 2 nap után mentem vissza. Meg hát Lavender és Ron levelei.. Itt van egy nálam.. Felolvasom:Kedves Von-Vonom!
Azt írtad hogy ott hagyod Hermione-t. De mikor? És ugye nem feküdtél le vele? (amúgy meg nagyon jó volt este) Szeretlek.
Ron levele:
Kedves Lavender!
Szeretlek. Hamarosan itt hagyom ezt a ****t . Nem feküdtem le vele. Téged szeretlek, nem őt. Őt kihasználni is rossz.
Miért velem kell csinálnia?!
- megverem!! Egy mocsok szemétláda!!
Ekkor kopogtattak, bejött.. Draco Malfoy. Úristen. Eddig az ellenségem volt, de most azt mondják változott.
- Bocsi,rosszkor jöttem? Csak nem volt üres fülke.. És most mindenki utál .. Amiatt hogy.. Inkább hadjuk. Leülhetek, Lányok?
- Persze. - felelte Ginny.-Hogy vagy, Ma..Draco?
- jól kössz, és te Ginny ?
- jól.
- Hermione, te hogy vagy?
- Nem a legjobban. Weasly Patkány megcsalt.
- Sajnálom, ritka egy rohadék. Már bocsi Ginny, de azért Hetmionét megcsalni már elég nagy hülyeség. - ezen a mondatán úgy meglepődtem hogy azt hittem itt helyben átváltok vörösbe.
- Most az egyszer, Draco, igazad van! -nevettem el magam,majd a többiek is.
- elmeséled? Csak ha szertnéd, én se nyílnék meg hamar egy Malfoynak. De ez a Malfoy mostmár változott. Legalábbjs azthiszem.
- elmesélem. Mert tudom hogy ez nem az a Malfoy aki nekem elsőbe azt mondta hogy : te pimasz kis sárvérű. Ez egy másik, jobb Malfoy. - amit mondtam nem csak ő de én is meglepődtem. Majd elmeséltem neki mi történt.
- Lavenderrel? Előbb jönnék össze McGalagony-al mint vele! - nevettük el magunkat Malfoy megjegyzésén.
Sokat beszélgettünk és rájöttem hogy Draco jó ember. Jobb mint Ron... És helyes is meg olyan áompasi.. Mi ?? Hermione miket beszélsz? Na mindegy is, prefektus vagyok ahogy Draco is. Meg persze iskola első is lettem. Most éppen Ginnyvel megyünk fel a hálókörletekhez, de látom higy McGalagony tart felénk a megszokott szigorú arckifejezésével.
- Ms.Granger, Ms.Weasly megváltozott a helyük. Az utolsó után van egy zárt ajtó, itt a kulcs.
- köszönjük McGalagony professzor.
Felmentünk és egyből aludtunk is.. De az a furcsa álmom..
Én és....
############################
Sziasztok! Remélem tetszett hamarosan új rész!
YOU ARE READING
Granger és Malfoy
FanfictionHermione Granger, az okos, céltudatos, bátor boszorkány. Visszatér a Roxfortba hogy befejezze tanulmányait, ahogyan barátnője Ginny Weasly is ám nem úgy sikerül az év mint ahogy azt ő tervezte. Draco Malfoy, a rideg, önelégült, Malfoy örökös. Válto...