Dit is de intro, als je dit niet leest snap je letterlijk helemaal niks van het hele boek. Vind je dit een leuk boek geef me dan 1 stem. Ik zou het heel erg waarderen💗!
De meivakantie is pas voorbij en de school is weer begonnen.
"Nog 7 weken en dan hebben we gewoon proefwerkweek" zeg ik tegen Florens.
Florens kijkt me de hele tijd aan zoals gewoonlijk.
Heb je me gehoord Florens?
Ik herhaal het nogmaals en uiteindelijk krijg ik een dom kortaf antwoord terug namelijk
"ok"
Bah, wat heb ik dat toch niet gemist zeg!
Gelukkig zie ik net op dat moment mijn beste vriendin Kirsty lopen. Ik loop erna toe, maar Florens achtervolgt mij blijkbaar stiekem. Ik vertel van alles tegen Kirsty over Florens, ik heb het nog altijd niet door dat ik word afgeluisterd door Florens. Florens loopt heel snel weg en heeft genoeg gehoord, maar net op dat moment loopt Florens tegen Ace op.
Ace is de beste in zijn voetbal team, en daarnaast is hij ook Europees kampioen met kick-boksen geworden. Florens rent voor zijn leven, zo hard heeft niemand hem ooit zien rennen. Ik zag hem wegrennen net dat ik naar mijn kluisje wilde lopen. Ik vraag aan Kirsty of hij er al de hele tijd is, Kirsty wist het niet. Sindsdien voelde ik me echt shit.
Kirsty pakte mijn telefoon af en rende ermee weg. Ik ben erachter aan moeten rennen, want ik was net bezig met een foto op insta te zetten. Na lang rennen heeft Joé mijn telefoon te pakken gekregen. Joé is de vriendin van Ace, ze hebben nu al anderhalf jaar en niemand vind hun bij elkaar passen.
Ik kijk op mijn telefoon en het eerst wat ik zie zijn meldingen van insta, het zal toch niet waar zijn? Ik kijk op insta en ja hoor ze heeft mijn foto geplaatst met de tekst 'I am forever lonely'. Best veel mensen hebben het al bekeken.
Opeens zie ik staan 'jx_16 me is je begonnen te volgen'. Ik ken deze jongen helemaal niet. Hij heeft ook echt alleen maar foto's van zijn gespierde lichaam op insta. Zijn gezicht is weg geblurd. Hij liked al mijn foto's, niet dat ik dat erg vind. Nouja, het zal allemaal wel, ik heb de tekst van mijn foto maar verandert na ,Dream big dreams'.
Opeens tikt Kirsty me aan ze zegt kom snel, we zijn dadelijk te laat. "Heb ik de zoemer gemist?" vraag ik aan Kirsty. We komen net op tijd aan in de Engels les, iedereen kijkt ons aan. Mevrouw Grase zegt dat we moesten gaan presenteren. Huhhh?? Waarom, ik dacht dat u willekeurig ging uitkiezen zeg ik tegen mevrouw Grase.
Blijkbaar hebben ze dus net gekozen wie moesten presenteren. Wij zijn echt genaaid, Kirsty heeft de powerpoint netjes in de vakantie gemaakt en ik heb hem niet eens gezien! Natuurlijk mogen we ook geen spiekbriefje gebruiken, dus babbel ik maar wat bij elkaar. Kirsty en ik hebben ons rot gelachen en blijkbaar was onze presentatie erg goed.
Het is nu ondertussen middag. Ik ben net klaar met school en ben nu onderweg na huis. Ik woon 10 minuten lopend van school vandaan, dus ik loop altijd alleen na huis, omdat de rest niet in mijn buurt wonen.
Zoals gewoonlijk deel ik onderweg mijn levensverhaal op snap, maar op dat moment val ik op mijn snufferd. Ik ben over mijn eigen voeten gevallen echt dom zeg! Ik kijk snel naar mijn telefoon, want wie weet is hij kapot maar gelukkig is hij nog heel.
Wat ik wel zie is dat jx_16 me een dm heeft gestuurd (bericht op insta). "Hey" schrijft hij. Ik open het bericht niet meteen, want dat komt echt over alsof ik geen leven heb.
Ondertussen ben ik thuis aangekomen en kan ik eindelijk antwoorden. Ik schrijf "hoii, wie ben jij"? Ik krijg echt meteen antwoord. Hij schrijft "Ik ben Jarno, ik zag je tussen de mensen staan wat aanbevolen waren. En vond dat je erg opviel."
JE LEEST
The Boy Without A Face
RomanceLieke heeft een hele zware tijd, ondertussen gaat het heftig te keer tussen een jongen via instagram genaamd Jarno. Hij heeft geen foto's van zijn gezicht op insta staan. Ze vraagt zich steeds af wie dit echt is en wat hij wilt. Hoe loopt dit af?