'din synsvinkel'
Jeg puttede mine bøger ned i tasken da jeg følte da der var en der kikkede på mig imens jeg satte mine bøger ned i tasken så jeg kikkede lige bag mig og så Niall sad og dagdrømede :))
PÅ MIN RØV.. yep den stiv.. jeg kikkede op kikkede hurtigt tilbage DEN ER STIV ... Okay??? jeg så hen på klokken og tog mit skema og kikkede på den vi skal have biologi flot jeg tog mine biologi bører op og lagde dem på mit bord
der kommer en eller anden lyshåret pige hen til mig 'vi har altså frikvarter nu' sagde hun og smilte og fniste 'Nå eeh ja' jeg lagde mine bøger ned i tasken igen 'Jeg hedder Cecilie' 'jeg hedder D/N' 'D/N flot navn!' 'tak og i lige måde' 'jeg kunne ikke ungå og se dig og Niall smilte til hinanden i timen'
'yeah jeg ved fakktisk heller ikke hvad det gik ud på' 'haha men vær glad han er en speciel fyr og den populæreste på skolen' ' sagde hun og smilte 'vil du med ud på gangen der er sådan nogen puf puder man kan side og hænge ud ved?' spurgte hun 'Ja helt klart'
vi gik sammen der ud og så Niall liam louis Harry zayn og mikkel sad der 'Hej drenge må vi sidde her?' 'Ja' sagde Niall hurtigt og smilte til mig!
'Zayns synsvinkel'
Hvad fanden har Niall gang i? Flirte med den nye pige? nej nej... hun er min WAIT WHAT? jeg så på hende hun sad og snakkede med Cecilie jeg fulgte med i deres snak 'Såå hvad skete der på din gamle skole? siden du blev smidt ud?'
'Altså jeg brækkede en der hedd kristians næse og rækkede fuck til ham og sså gik jeg op på taget' sagde hun og lavede crazy face.. og kikkede op i loftet aaw hvor er hun nuttede
jeg slog mig selv i hovdet VÅGN OP de andre gloede på mig 'Zayn?' 'Yeah Louis?' 'Hvorfor slog du dig selv i hovdet?' jeg kunne mærke alle sammens blikke mod mig også D/N dejlige blik 'eeeh der sad en myg jeg kunne mærke det :))' jeg kikkede nede på den puuf pude jeg sad på
'RIIIING'
og så skulle vi ind og have biologi og lige da jeg D/N rejste sig op tog jeg hende på røven 'ZAYN' råbte...
forsættes!! :D
hvad synes i? hvem tror i der røber af zayn skriv i kommentaren :D :D
YOU ARE READING
Dear diary {1D Niall}
FanfictionDu bliver smidt ud af en skole på grund af nogen drenge der mobber dig du gør gengæld og for skylden den nye skole du kommer på er der nogen lækre og specielle drenge... Hvem vinder dit hjerte hvem udnytter dig skifter du skole igen? Læs med!! D/N=...