Am scris.....am scris....si iarăsi am scris.....
"Hai la masă!"
"Nu imi e foame" ,raspund cu,capul pe masă.
"Daca nu mananci acum,nu mai vezi mâncare pâna mâine!",o aud pe mama cum urlă din bucătărie.Urăsc cand urlă.Sunt un copil pentru numele lui Dumnezeu.Oftezi,singurul lucru care zice mama ca îl fac cum trebuie,și îmi târasc picioarele pâna la bucatarie.Ma asezi la masă ,langa sora mea.
"Nu sta langa mine" ,se incrunta si imi face semn sa ma duc de langa ea.Mda...nu ne intelegem noi foarte bine.
"Si daca nu am chef?"
"Sofia ,esti mai mare,haide langa mine" ,se baga tata în mica noastra cearta.Oftez pentr a mia oara si ma asezi pe sacunul de langa tata.Urăsc aceste diferente facute intre noi....dar nu am ce face....mereu aceleasi lucruri :Esti mai mare.
Cina a fost linistita.Am mers in camera mea si m-am asesat la birou.M-am uitat peste lectia la româna inca odata.Sper sa ma descurc maine la teza,nu stau foarte bine la capitolul scoala.......ma ridic si ma duc la baie sa imi fac rutina de seara.Ma pun in pat,si adorm cu acelasi gand "Maine va fi mai bine".......
------------------------------------------------------------------
Strigatele tatălui meu se aud inca de dimineata.Imi pun perna pe cap,injurand in gand.
T (tata):Trezirea,e 7 dimineata
E (eu) :Imediat....
T:Acum
E:Bine,gata,iesi!
T:Ai grija cum vorbesti cu mine domnisoara!
E:Bine,bine,morămi eu ,si îi aud usa de la camera mea inchizandu-se.Imi i-au telefonul in mana si verific toate conturile de socealizare.
Mr (mara,sora mea) :O sa întarziem din cauza ta!urla ca disperata prin camera mea
Arunc o privire spre ceasul de pe perete si obeserv ca e 7:15 ,are dreptate.Oftez si ma ridic cu greu din pat autându-mi o tinuta adecvata.
Merg la baie ma spal pe fața si pe dinti,imi dau putin cu peria pe par si sunt cu gata.Nu folosesc machiaj la scoala.
Ies din baie si o vad pe sora mea la usa.Mr:Hai odata
E:Vin
Mr:Pai hai,trebuie sa îl luam si pe Matt
E:Super.... mormăi eu.Sunt si dădaca acum.Matt prietenul surorii mele.La varsta lui e deja foarte enervant.Oftez si ies din casa cu destinatie :închisoarea ,pardon scoala....
-NEEDITAT-
*La media Sofia*
CITEȘTI
~Linistea ce rupe~
Teen FictionTe doare......vrei o rezolvare....vrei un semn ca totul va fi bine....dar nimic......daca nu nu te ajuti tu pe tine....nimeni nu o face.....lumea e asa rea si indiferenta.....primul pas gresit si esti ca si mort........ "GASESTE O REZOLVARE", Sofia...