Lydia

34 2 0
                                    

Ik word wakker, trek m'n sloffen aan die naast m'n bed liggen en wandel naar m'n inloopkast, ik pak een frissere outfit, het wordt weer lekker warm in Beacon Hills. Ik pak m'n outfit en wandel terug naar m'n bed, leg m'n outfit klaar en wandel m'n eigen badkamer in.

Ik ga onder de douche staan

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik ga onder de douche staan. Was m'n haar, en geniet van het heerlijke warme water.

Ik trek m'n outfit aan. Laat m'n natte haar los hangen. Ik wandel naar m'n spiegel. "Oké ik ben er weer klaar voor." Zeg ik als ik naar m'n outfit kijk.

" Zeg ik als ik naar m'n outfit kijk

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik neem m'n tas en m'n sleutels. Ik wandel naar m'n deur. Ik wandel van onze grote trap af. En wandel naar de keuken. "Goeiemorgen Lydia." Zegt Chiqui, onze kok/schoonmaakster. "Goeiemorgen." Zeg ik haar terug terwijl ik haar een kus op haar wang geef. "Goeiemorgen Cassie." Zeg ik tegen m'n kleine zus. "Goeiemorgen." Zegt ze terug terwijl ze haar ogen niet van haar iPhone houdt.

Ik zet me neer naast haar en eet 2 pannekoeken die Chiqui voor me maakte. "Oké Cassie ik vertrek naar school." Cassie neemt haar tas en wandelt samen met me naar de garage. Ik zet me achter het stuur. Cassie gaat vanachter zitten. Ik hou van m'n auto.

Nadat ik Cassie bij haar school heb afgezet kom ik aan bij mijn school

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Nadat ik Cassie bij haar school heb afgezet kom ik aan bij mijn school. Ik wandel door de schoolgang. Ik wandel naar m'n kluisje. Neem m'n boeken die ik nodig heb. Plots worden er handen over m'n ogen gelegd. "Iiih Allison!" Zeg ik blij wetend dat zij dat altijd doet. Ik draai me om, een arm word naast m'n hoofd tegen de kluisjes geduwd. "Zo blij om mij te zien lieve schat?" Ryan Ugh een echte mafkees. "Ryan doe normaal." Zeg ik als ik weg wil wandelen. Hij trekt me een schok meteen aan m'n arm terug naar zich. "Geef me eens een kus schat." Fluistert hij met z'n lippen tegen m'n oor. "Ryan blijf van me af." Zeg ik luid als ik z'n armen rond m'n rug vol gaan. Ik geef hem den trap tegen z'n scheenbeen en loop de gang uit.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: May 12, 2018 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

SurvivorWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu