Lhasa: 'Mam, pap?'
Moeder Lhasa: 'Ja lieverd?'
Lhasa: 'Vandaag is de eerste dag!!!'
Moeder Lhasa: 'Van..?'
Lhasa: 'ben je het vergeten? vandaag is de eerste dag van de meeting!!'
Vader Lhasa: 'Ohja! Je gaat toch samen met Linn?'
Lhasa: 'Ja dan hebben jullie ook nog iets aan jullie dag haha!'
Moeder Lhasa: 'Dat is fijn, hoelaat hebben jullie afgesproken?'
Lhasa: 'Linn komt om 09:48 aan met de trein en ik moet er om 09:45 zijn. Om het goed te laten verlopen komt Linn eerst de trein uit en gaan we samen de trein weer in om zeker te weten dat we samen in de trein zitten! :)'
Moeder Lhasa: 'Trots op jou dat je zoiets slims hebt bedacht!!'
Lhasa: 'samen met Linn bedacht hoor!'
Moeder Lhasa: 'trots op jullie beide dan, haha.'
Vader Lhasa: 'Het is 09:35, ik breng je wel naar het station.'
Lhasa: 'Oke is goed, Doei mama!!'
Moeder Lhasa: 'Dag dag lieverd, veel plezier vandaag!'
*Lhasa geeft haar moeder een kusje*
Lhasa en haar vader stappen in de auto en zijn op weg naar het station, eenmaal aangekomen is het 09.45
Lhasa: 'oeehh spannend! de 2e keer dat ik Linn ga zien!'
Vader Lhasa: 'Ja heel leuk voor je, ik zie al een trein aankomen die richting Arnhem gaat, ik denk dat ze daar in zit. Heb je alles bij je?'
Lhasa: 'Ja! ik heb samen met mama al dubbel check gedaan!'
Vader Lhasa: 'goedzo, daar komt ze al aan, veel plezier lieverd!
*Lhasa geeft haar vader een kusje*
Lhasa rent naar Linn toe en ze geven elkaar een knuffel, daarna stappen ze snel in en ze zwaaien nog even naar de vader van Lhasa.
POV LHASA
Ik: OMGG ZOO HYPED!
Linn: Jaa ik ook!
Ik: hoelang duurt het ookalweer voordat we in Utrecht zijn?
Linn: 10 minuten tot Arnhem, dan stappen we vanaf spoor 2 over naar spoor 7 maar we moeten wel 23 minuten wachten. Als we in de trein zitten vanaf spoor 7 is het een uur naar utrecht en als het goed is staat Elisa daar.
Ik: OMG SJDNFJSNDF CANNOT WAIT HELP!
Linn: haha ik ook niett!
Ik: Elisa is 1 van mijn eerste en beste ibfs en ik kan niet geloven dat ik haar vandaag ga zien!
Linn: snap ik, en trouwens de rest die wachten bij de primark.
Ik: oke, HYPED!
//Wanneer ze bijna zijn aangekomen in Utrecht//
Ik: OMG SIDFISNDVOSD
Linn: haha waarschijnlijk ga jij op haar af rennen, nou ik ben niet zo'n persoon dus ik ga dat niet doen!
Ik: OO WIL JE DAN MISS FILMEN?
Linn: ja hoor.
// de trein stopt en is aangekomen in Utrecht//
Ik: OMG OKE OKE DE DEUREN GAAN OPEN OMG OKE OKE RUSTIG LHASA, RUSTIG!
Linn: ik start de camera
oke, de deuren gaan open, ik kijk om me heen. waar is Elisa? toen draaide ik me weer om en zag haar aan komen lopen bij de Starbucks, ik rende als een kip zonder kop naar haar toe en ze zag me, ze gooide haar Starbucks koffie op de grond en rende keihard naar me toe. We knuffelden elkaar dood en lieten niet los, ik liet een traantje vallen van geluk.
Elisa: OMG IK KAN HET NIET GELOVEN AAAHH
Ik: IK BEN SPRAKELOOS IK KAN NIKS ZEGGEN WAT MOET IK ZEGGEN IK BEN GEWOON VEEL TE BLIJ AAAHHH HELP ME IK VAL GEWOON BIJNA FLAUW VAN BLIJDSCHAP LIKE AAHH
Elisa: IK WILDE JE AL ZO LANG MEETEN :(
Ik: JA IK JOU OOK!
we knuffelden elkaar nog en daarna lieten we los.. maar toen omhelsden we elkaar weer, we waren te blij.. Maar toen lieten we toch los, want Linn was er natuurlijk ook en we moesten naar de primark.
Ik: Linn die is best verlegen en start geen gesprekken, ze zegt alleen iets als jij iets tegen haar zegt haha
Elisa: hoi Linn!!
Linn: Hoi Elisa xD
Lhasa: gaan jullie elkaar omhelsen?
Linn: weet ik niet
Elisa: oke dit begint awkward te worden laten we naar de primark gaan ahah
Lhasa: goed plan!
we liepen naar de primark toe en onderweg zagen we Melisa en Cynthia die ook naar de primark liepen, maar zij zagen ons niet en ik rende naar ze toe en sprong half op ze HAHA ben een beetje te enthousiast..
Melisa: Cy- AAHH omg jij aardappel
Cynthia: wie aardappel, o LAHASA!
Lhasa: HAHAH ja hoi :)
Elisa en Linn kwamen ook en ze omhelsden elkaar allemaal en toen liepen we met zn 5en verder.
Bij de primark stonden Johanna, Nadia, Jewel en Rekha.
Ik: OMG DAAR STAAN JOHENNA NADIKAAS JUWEELTJE EN REKHAA!!
Melisa: OO JOHENNAA!
en we renden met zn allen naar ze toe en we omhelsden elkaar natuurlijk weer! Toen gingen we allemaal naar de primark. Melisa en Cynthia gingen samen een kant op, Johanna en Rekha gingen samen. Nadia en Jewel gingen ook samen en Linn wilde graag met Nadia en Jewel mee dus zij zijn met zn 3en eigenlijk Johanna en Rekha achterna gegaan, en Elisa en Ik gingen een kant op.
Elisa: OMG DIT SHIRTJE IS ZO LEUK!
Ik: O JA LATEN WE HET PASSEN! en deze broek omg!
Elisa: jaaa super idee!!
en toen gingen we naar het pashokje en t stond ons allebei super leuk dus hebben we dat gekocht en daarna gelijk aangetrokken en t stond ons super coollll xD. toen we uit de pashokjes kwamen zagen we de andere 7 die aan t kijken waren naar een super leuk Stitch shirtje! die hebben we allemaal gekocht maar Elisa en Ik hielden onze outfit aan en de andere hadden ook twin outfitjes gekocht. maar dat stitch shirtje was het geld wel waard!
we zijn met zn allen door de stad gaan lopen en ik heb ook even met Johanna in de sting wat twin dingetjes gekocht en ook met jewel, maar iedereen hield de twin outfitjes van de primark aan omdat dat het 1e was, wat ze hadden gekocht en ze hadden geen zin om steeds andere kleding aan te doen.
voor je het weet is de dag weer voorbij, we hebben met zn allen pizza gegeten en wat goals foto's gemaakt. Iedereen neemt weer haar vervoersmiddel om naar huis te komen. Linn en ik gaan weer met de trein, maar eerst geven we iedereen een knuffel en zeggen tot morgen. dan stappen we in de trein richting Arnhem. vanuit Arnhem moeten we weer overstappen om bij onze eindbestemming te komen en dan omhelsen we elkaar weer omdat ik eerder dan Linn eruit moet en ik loop naar huis.
Het was een super leuke dag vandaag en heb super veel zin in morgen! want morgen is de 2e dag dat we gaan meeten. maar dan zijn er ook andere kinderen bij, maar helaas zijn sommige kinderen die er vandaag waren, zijn er niet morgen :(
Eventjes om het duidelijk te maken :)
zoals je aan de titel ziet 'First Meeting Day!' is het dus de 1e meeting dag. dat betekent dat we op meerdere dagen meeten.. Ik ben er elke dag maar niet iedereen! Dit is een verzonnen verhaal maar wel met echte personen die echt bestaan en die ik echt wil meeten, want het zijn echt mijn ibfs! de meeting van de 2e dag komt morgen online! toodles noodles! ;3
YOU ARE READING
MULTIMEETING
Adventureif you wanna know what this story is about, read it ;) it is dutch i can tell you!