Momo'nun ağzından;
Aradan baya bi zaman geçmiçmişti birbirimizin yüzune bile bakmıyorduk.Sınıfın kapısından dışarı çıkamaz oldum çünkü ona söyledigim yaninda arkadaşi vardı ve bütün hocalar ve ögrenciler gözümu içine bakıyordu.Çok utanıyordum.Buğun aşağı ödul toreni icin indik sıralarımız yan yana'ydı yerimizi hocalar ayarlıyordu,hoca bilerek onu benim yanima getirdi ve benim gözümü icine bi yumuşama ile baktı çunku uzun zamandır onu görmediğimi biliyordu.Tören başlamış tı hoca onu ne kadar sevdiğimi anlamıstı çunkü defter,kitaplarima hep jungkook yazmıştım.Bilerek onun yanindan gecti ve onu bizim sinifa doğru itti yan yana olduğumuz için ellerim değmişti ve ben yere düsmüstum herkes bana aciyarak bakarken jungkook beni elimden tutup beni kaldırıp iyi misin? Diye sordu *tabi ben bi feels gecirdim* ben de her ne kadar dizim acisada iyiyim,sağol dedim ama yüzumden anlasiliyordu canimin yandigi,o bana tekrar emin misin,yüzun hiç öyle durmuyor dedi *ben yine feels gidiyom diger tarafa* bende sadece biraz dizim aciyor o kadar derken dizimin kanadığini fark ettim ve hocaya hocam lavoboya gidebilir miyim,dizim kanıyor galiba dedim o da tamam kizim yanına mina arkadaşını alip git dedi ve biz giderken arkamdan bi ses duydum hey sen bts hayranı diyordu hemen arkama dondum ve baktım ki jungkook'un arkadası jimin di bana jungkook senj seviyor ilk sen soyledin diye hayır dedi kitabının her yerine ismini ogrenip yazmış her yer de momo yazıyor,istiyorsan sizi sevgili yapabilirim dedi bende tamam dedim o da yarın beden dersinde arka tarafa gel planı'mi anlatıcam dedi ben de tamam dedim ve jimin gitti.Mina beni hic sevmiyordu ve benj birakip gitti bende lavoboya gittim.
_______________________________________________________________________
Yeni bolum yarin gelicek
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Üçgeni -mokook
Bí ẩn / Giật gânkim güven olmayan bi aşkı isterki?Tabi ki hiç kimse