"15 szó" Kihívás

19 3 9
                                    

Vagyis nem tudom mi jobb címet addhatnék ennek az Első kihívásmonak amit Tomaslord nak köszönhetek :3

A kihívás lényege, hogy kapsz 15 szót amiből alkotnod kell akár egy kis sztorit, vagy verset~ A végén pedig írj le 15 szót ami bármi lehet és eszedbe jut éppen, majd hívj ki 5 embert, akiknek azokkal a szavakkal kell művészkedniük~

A szavak amiket én kaptam: alma, fehér, kolbász, lángos, lóg, pince, Pista, WC, rohan, ruski, trabant, piac, ágyú, lekvár, emelet

Akkor szálló ötletek gyertek~

A fehér alma legendája

A kis Tönkre falván, nem is olyan régen, elterjedt a fehér almáról szóló beszéd. Miszerint ha valaki eszik belőle, ámbár senki nem tudja hol található, nagyon nagy szerencséhez fog jutni az illető.

Ez a történet el is jutott a mi jó Pista gazdánk fülébe, ki fittyet hányva rá, megpödrötte bajszát, és gondozgatta tovább a növényeit. Sajnos a teendőit egy ágyúdörrenés szakította félbe, ami olyannyira erős volt, hogy még a kedvenc ásóját is leejtette a pázsitra.
- Menekülni kellene.. Talán a pince alkalmas erre! - gondolta magába Pista, és irányt vett a háza pincelejáratához. Amikor leért pincéjébe, rádöbbent hogy itt meglehetősen sok kolbász lóg, amit kár lenne veszni hagyni, egy ilyen helyzetben. Így hát elkezdett majszolgatni, mit sem törődve az épp fennálló helyzettel.
Miközben Pista a kolbászokat csemegézte, a messzeségben egy ruski rohant el, akinek épp egy lángos lógott a szájából. Valószínüleg az éhsége pont olyan mint Pistáé. A kezeit lendítette, mire egy trabant indult meg utána.
Pista felfedezett egy dobozt eközben, aminek fedele félig el volt mozdulva. Gondolt egyet és felfedte a doboz tartalmát. Nagy meglepődésére a dobozban fehér almák voltak. Pista kikerekedett szemmel nézett, majd egy kolbász a nyakába esett.
- Hát igaz lenne? Tényleg ezek azok? -mondta, a kolbászfüzérrel a nyakában, és kiemelt egy almát. - Ezek lennének a legendás fehér almák? Bár szólhattak volna, hogy több is van. -  Szőtte tovább mondatát Pista, és kicsit megráncolta homlokát, miközben a háza ajtaján kopogás hallatszott. Pista egy ideig hezitált, de az ötödik kopogásra felment a lépcsőn, és ajtót nyitott.

Pista előtt a ruski fiatal ember állt, egy kicsit görnyedten, lángossal a szájába.
- Elnézést. Nincsen magánál egy WC amit használhatnék? És nagyon tetszik a nyaklánca! - mondta olyan nyelven amit Pista is értett, és rágogatta a lángost, a kolbászfüzérrel szemezve.
- Hát, van, van igen van. Arra fele! - mutatott egy irányba majd a ruski fiatalember, villámot előzve berohant az említett helyiségbe.
Pista nem értette hogy került erre a járhatatlan terepre egy trabant, és ennél az embernél miért van egy lángos.
Pár perc múlva a lángost szerető emberünk, megjelent Pista mögött egy olyan fehér almát tartva a kezébe amit Pista talált a ládájába.
- Hát azt meg honnan szerezted? - vetette fel Pista a kérdést.
- Jelentem alássan... Vagyis.. Elnézést farmer úr, de furdalt a kiváncsiság és lementem a pincébe. Ez tényleg az a fehér alma lenne? - mondta érthetően mintha nem lenne lángos a szájában.
- Szóval te is hallottad. Nem akarom elhinni, hogy tényleg ezek azok! - gondolkodott Pista.
- Hmm várjon egy kicsit uram - majd megindult a fiatalember az emeletre, ahol jobban szemügyre tudta venni az almát. Majd a ruhája ujjával megtörölte és egy szép zöld alma vírított a fehér, valójában porréteg alatt.
- Nocsak, hiszen ezek csak sima piaci almák. - ment fel nevetve a lépcsőn Pista.
- Akkor mindegyik ilyen lehetett... Ez sajnálatos - mondta az orosz, és és egy lekvárt kezdett kémlelni a polcon.
- Esetleg nem lenne kedve egy kicsit maradni? Látom szereti az ételeket, mutatnák egy pár saját készítésű finomságot! - mondta Pista, mire a fiatalember beleegyezett, és el is indult egy ízletes beszélgetés köztük.

Ám Pista mit sem sejtette.. hogy a poros almák között, ott volt az egyetlen igazi fehér alma is, talán ott is maradt.

~Vége~

Na, ezt tudtam most kiötletelni ebből, az 5 ember kihívása nehéz lenne ugyanis talán 3 embert ismerek itt, de akinek kedve támadna nyugodtan megcsinálhatja, mintha kihívtam volna :'3

Szavak: denevér, ablak, háló, fény, hold, ideges, víz, zsinór, keksz, só, erdő, eső, zeller, csillog, Laci
-igen ezek jutottak eszembe-

Remélem tetszett, és megfelelt a kihívásnak, nem tudom honnan vannak ilyen ötleteim, de fáj a fejem helo szi

Cselendzs-CSANWhere stories live. Discover now