"15 szó" kihívás #2

14 4 10
                                    

Nos megint egy baromságokkal teli sztori következik, a kihívó RiaLea

A szabályok ugyanazok mint az előzőnél, a szavak: Pitypang, kecske, Sárika, temető, csoki, Szimba, Béla, kalács, főldrengés, zombik, kocka, ananász

Rest Like Béla

Egy újabb nap amikor Sárika egész nap a temetőbe császkálgatott és a sírokat gondozgatta. Egy olyan fura hobbija volt, hogy a sírhelyeket mindig szerette tisztán tartani és rendezetten, hogy a túlvilági lélek is örüljön, ha esetleg látná.
Majd miután végzett, elindult a piacra, ahova szintén kedvel telien járt, hogy megszerezze a napi ételét. Megállt a szokásos standnál kalácsot venni, illettve a mellette lévőből ananászt vett. Majd tovább ment, hogy egyen egy kis csokit is aznap, mert csak néha napján jut hozzá egy ilyen finomsághoz.
Mikor odaért sehol nem látta a tulajdonost.
- Bélaa! - kiáltotta a tulajdonos nevét azonban a kis házikóból ami mögötte volt, csak Béla felesége jött ki.
- Hogy a kocka istenidet Béla! Nem igaz, hogy nem tudsz elszakadni attól a géptől! - háborgott Béla felesége miközben furán csapkodott.
- De nem érted asszony, hogy ez online, és ha jönnek a zombik nem tudom megállítani! Várj egy picit, még lesz egy földrengés rész, az az utolsó hullám!
- Mindjárt nekem lesz egy hullám, ha nem tolod ide a képed azonnal! - rimánkodott a feleség. - Tegnap is ugyanezt csináltad a Szimbás játékoddal!
- Hányszor mondjam még, hogy az nem szimbás játék, attól még hogy oroszlánokra kell vadászni. - oktatta ki Béla a feleségét.
- Nem érdekel hogy mi az, azonnal gyere ki, és végezd rendesen a munkádat, különben hozzádvágok egy kecskét! - ordított Bélához a felesége.
Sárika mindezt unottan hallgatta, mivel ez náluk mindennapos volt, amióta az a böhöm rendszer Bélához került.
- Nah, végre legyőztem őket. - jött ki Béla a szobából. - Miben segíthetek Sárikám? -mondta kedvesen.
- Igazából csak egy kis csokiért jöttem, mivel elég rég ízlelhettem meg a "Béla-féle" csokoládéját.
- Már adom is drágám - mondta és egy szeletett nyújtott Sárikanak aki ezt azonnal kifizette, majd illedelmesen elköszönt, és elindult a háza fele ami a temető mellett volt. Út közben talált egy földön árválkodó, letépett pitypangot, mivel nem akarta otthagyni, felszedte, bement a temetőbe és egy sírra helyezte, majd a virág pár nap után gyökeret eresztett és a mai napig pitypangok díszítik a sírokat.

Vége.

Tanulság: Béla egy nagy kocka. :3

Remélem tetszett, kicsit (nagyon) összeszedettlen lett ugyanis egy vonatállomáson kezdtem el írni, és a vonaton fejeztem be xD (szia Free-WiFi kihasználtalak most mi lesz :c)

Itt az én 15 szavam:
Villanypásztor, üveg fogpiszkáló, sorompó, beton, vicsor, rozoga, narancs, futókutya motívum, villanykörte, karnis, törött, Jézus, halvány, elhasznált kínai teáskanna, elázott sütő
Ez egy nehéz fokozatú lenne, mivel nem mindennapi szavakat próbáltam megadni, így hát erre se jelölnék meg semmit, ha úgy érzed hogy eléggé felkészült vagy és ötletekkel teli, kíváncsian várom a végeredményeket, még ha egy baromság is xD :3

Helo szi

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: May 12, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Cselendzs-CSANKde žijí příběhy. Začni objevovat