I Dalis

16 0 3
                                    

Suskamba žadintuvas. Tas baisusis žadintuvas kurio aš taip nekenčiu... pramerkiu vieną akį poto kitą. Saulė spigina įsižiuriu ir matau Patri stovi prieš mane su padėklu ir didele didele šypsena:
-Labas rytas, pirmoji diena universitete. Prabudome ir kelkimės!-padėjo padėkla su pusryčiais man ant kelių ir išėjo dažytis. Ant padėklo stovėjo stiklinė vandens, ketūri sumūštiniai ir bandelė. Nuo pačio ryto mane stebina. Suvalgiau skanius pusryčius išsiropsčiau iš lovos. Nueinu prie spyntos išsirenku drabužius. Einu taip pat dažytis. Pasidažau ir išeinam mes su Patri pro duris.
Einam link universiteto.
- Goda, užrakinai namus?! - Susijaudinusi krupteli Patri.
- Taip, viskas gerai.
- O telika išjungei?!
- Taigi tu išjungei. - Nusijuokdama nuraminau.
- O bėgančio vandens nepalikai?!
- Nepalik... - Mūsų abiejų žvilgsnius patraukė du aukšti jaunuoliai einantys pro mus. Man net kojos aptirpo.
- P..P..Patri matei?! Pilnas miestas gražuoliukų! - cypiančiu, bet tiliu balseliu sucypiau.
- O dieve. Lydausi!
-Verdu!
-Kepu! - Nu sijuokėm ir nuejom į universitetą.
Universitete gal 3 kartus pasiklydom kol suradom 365 kabinetą. Universitetas tiesiog MILŽINIŠKAS!
Pagaliau susiradom savo vietas atsisėdom į patį galą. Visą paskaitą nieko neklausiau tik spoksojau į lubas ir niekaip neišmečiau iš galvos tų dviejų gražuoliukų.
Pagaliau praėjo visos paskaitos einam namo. Eidama namo tikėjausi vėl su jais prasilenkti, bet jų nebuvo. Gryžus namo puoliau jieškotis kokios nors komandos kur galėčiau žaisti krepšinį ir pagaliau radau "Bulls". Pavadinimas skamba neblogai tikiuosi ir komanda bus gera.
Atėjo vakaras įšokau į savo pižamą atsiguliau į lova ir iškart užmigau. Kitą ryta atsikėlus jau neberadau prieš save stovinčios Patri. Nusprendžiau šiandien aš jai padaryti staigmena. Padariau pusryčius, bet jos jau namie nebebuvo. Suvalgiau jai padarytus pusryčius susiruošiau ir žengiau pro duris. Beeidama link Univero pamačiau vėl tuos pačius gražuoliukus tik šį karta..

Sveiki, senai nekėliau tad pabandžiau kažka pakurti. Tikiuosi patiko :)

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 11, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

THEY (LT ROMANCE )Where stories live. Discover now