Mina uyandı.Teneffüsteydiler.Sonra Seulgi ve en iyi arkadaşı Lisa gülmeye başladı.
Mina ilk başta ne olduğunu anlamadı.
Sonra aynaya bakınca yüzünün karalanmış olduğunu gördü.
Gidip yüzünü temizledi ve sınıfa gelince ağlamaya başladı.
Twice üyeleri başına toplandı.
Sana:Penguenim,ağlama lütfen.
Chaeyeong:Boşver,hepsi gereksiz insanlar.Kendini üzmeye gerek yok.
Jeongyeon:Onları müdire hanıma söylersek iyi olacak.
Mina:Hayır lütfen yapma.Daha fazla üstümüze gelirler.
Tzuyu:Ama Lisa zaten kınama aldı.Bir daha olursa okuldan atılır.
Mina:Hayır.Annesi müdire ile akraba.Onu engeller.
Momo:Böyle bir hakları yok.
Mina:Maalesef var.
Dedi ve ağlamaya devam etti.
Nayeon:Burada hasta bir insanla uğraşıyorlar,farkındasın değil mi?Annesi bile engellemez bunu.
Jihyo:Ah,meleğim.Bir şey olmayacak tamam mı?Sana,Momo,Tzuyu siz burada kalın biz müdireye bildireceğiz.Üzülme Mina'm.
Sen başını koy ve yat.Hastasın zaten.Sana bir şey yaparsa karşısında bizi bulur,korkma.Mina:Çok Teşekkür ederim.
Müdirenin odasında:
Kızlar tam odaya girecekken Lisa ve Seulgi'nin içeride olduğunu duyup dinlemeye başladılar.
Lisa:Müdire Hanım,Tzuyu'yi Mina'nın yüzünü karalarken gördük.Hasta bir insanla uğraşmanın cezasını çekmeli.
Müdire:Kanıt?
Lisa:Şey...
Jihyo sinirden odaya dalar ve
Jihyo:Bunların hepsi yalan.Mina'nın yüzünü Seulgi ve Lisa karaladı.İsterseniz Mina'ya sorun.
Müdire:Bunu soruşturacağım.
Bölüm Sonu~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BangTwice 🏫 School (TAMAMLANDI)
FanfictionNormalde BangTwice shiplemem ama eğlenceli olsun diye yaptım. Nayeon-RM Momo-Hoseok Sana-Taehyung Jihyo-Jin Mina-Jimin Chaeyoung-Yoongi Tzuyu-Jungkook