1 kapitola

21 3 0
                                    

Thomas☝🏻      Newt☝🏻         Miňo☝🏻

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Thomas☝🏻      Newt☝🏻         Miňo☝🏻

Tma, nic jiného než tma jsem neviděl, začal jsem panikařit. Nic si nepamatuji zařval jsem, asi po 30 vteřinách mi konečně došlo že jsem ve výtahu. Zastavil se, začal jsem panikařit, hned jak se zastavil tak se otevřeli horní dveře. Prvního koho jsem vyděl byl nějaký náctiletý kluk, tipuji si že mu bylo nad 15 let, seskočil ke mně a řekl:,, Čau bažo". Začali mě vytahovat ven z výtahu.

Hned jak jsem se dostal ven začal jsem utíkat a někdo vykřiknul:,,Dostali jsme běžce". A hned potom jsem upadnul, čapli mě za ramena a táhli mě do stanu.

Něvěděl jsem co se děje, hodili mě na zem před nějakého kluka a řekl:,,Nový baža co"? A představil se mi:,,Ahoj, já jsem Albi, jak se jmenuješ???,, A, Ehm já, já nevím, nic si nepamatuji, peoč si nic nepamatuji". Zvíšil jsem hlas.

,,To je dobrý, vždy když jsem přijede nový baža nic si nepamatuje, ale neboj se postupem času si pvzpomeneš".

,,Kde to jsem"???,,Pojď provedu tě tady". ,,Jo"???,,Hm"
Odpověděl Thomas nervózně.
,,Tak tady jíme spíme prostě v".

,,Co je za těmi hradbami"?
,,Za chvíli se k tomu dostaneme"!
,,Hm"
,, Albi pojď sem další běžec se vrátil z labyrintu a viděl ho"?!!!

Co, co se děje"? ,,Pomůžu vám"?
,,Ne!!! Ty zůstaň tady bažo"!!! Newte,! Proveď ho tady jo"!

,,Jasně"!
,,Tak pojď bažo, jo jsem Newt, víš hak se jmenuješ"???

,,Emmm, zatím ne"!
,,Nevadí, ale vzpomeneš si, to se neboj"!
,,Kde, kde to jsem, co je to za místo jak jsem se sem dostal"? Začal Thomas postupně zvyšovat hlas.

LabyrintKde žijí příběhy. Začni objevovat