Kävelen pitkin Troforsin katuja syystuulen puhaltaessa ympärilläni saaden kaulahuivini lepattamaan. Olen matkalla työpaikalleni pieneen kahvilaan. Rakastan työpaikkaani, koska siellä on ihania asiakkaita ja ihanat työkaverit. Muuten elämässäni ei mene välttämättä ihan kamalan hyvin. Olen ollut pitkään ihastunut erääseen poikaan, joka käy kahvilassa todella usein. En ole ikinä jutellut hänen kanssaan oikeastaan hirveästi.
Olen ihan ajatuksissani, kun kuulen auton tööttäävän. Säpsähdän ääneen ja huomaan seisovani keskellä suojatietä. Kävelen äkkiä pois edestä pyörätielle ja jatkan matkaa kahvilaan.
Huomaan taas sen pojan istumassa ikkunan viereisessä pöydässä. Hän huomaa minut ja hymyilee minulle leveästi. Vastaan hänelle vähintään yhtä leveällä hymyllä.
Aukaisen kahvilan oven ja nenääni tulvahtaa sen kotoisa, makea tuoksu. En ikinä kyllästy tähän tuoksuun. Se on vaan jotain taivaallista.
Kävelen kahvilan kotoisasti sisustettuun takahuoneeseen. Siellä minua vastassa onkin jo ihana työkaverini Caroline. Caroline on ehkä paras kaverini täällä ja pystyn kertomaan hänelle aina kaiken, koska luotan ettei hän kerro muille.
Puen työasuni päälle ja menen tarjoilutiskin taakse valmiina palvelemaan asiakkaita. Huomaan pojan katsovan tekemisiäni omasta pöydästään, mutta hän kääntää heti katseensa pois, huomatessaan minun katsovan häntä.
Okei, tiedän, että tää ei oo mitään kamalan vahvaa suoritusta, mutta mä yritin. Tää luku ei oo muuten hirveän pitkä eikä mielenkiintoinen, mutta kyllä se siitä.
Words:201
ESTÁS LEYENDO
Unohda Se
FanficTarina kertoo tavallisesta Suomalaisesta tytöstä ja Norjalaisesta teinipopparikaksikosta "Marcus & Martinus" . Tarinassa keskityn kuitenkin enemmän Marcukseen.