Ölüm

8 0 0
                                    

Üzerimdeki yük beni bunu yapmaya zorlamıştı.Acı içinde ölmeye razı oldum ve boruya astığım halatı halka şeklinde bağlayıp düşünmeye başladım.Ailem arkadaşlarım ah arkadaşlarım dedim kaltak ve yalan dolan herifler.En önemliside hayallerim. Bu baskıyı bir kere daha yaşamak istemiyordum aslında,Yaşam ve ölüm arasında bir karar vermem gerekiyordu. Bende ölmeyi seçtim. Tabureye çıkıp halatı boynuma sardım. Tabureden zıpladım nefesim bir süre kesildi çırpındım ölmekten korkmuştum.Tabureye ayaklarımı koymaya çalıştım,ve kusarak son nefesimi vermiştim.Sim siyah bir karartı gözüme indi öldüğümü farketmiştim pişman değildim. Ama merak ettiğim şey ÖLÜM NEYDİ? ...

2 YIL ÖNCESİ SARAHIN YAŞ GÜNÜ

Evet o lanet günde oldu ne olduysa 18. yaş günüm.New yorktaki yıkık dökük  büyük evimizde küçük bir parti verdim,beni seven insanlar,ailem,arkadaşlarım.Hepsi oradaydı neşesizdim kendimi tutuyordum birini kırmamak yada incitmemek için.Pastam masama geldiğinde şu şirin mumlardan yaktılar bende üfledim.Annem beni dilek dilemem için sıkça tembih etmişti.Hayatımın dahada şekillenmesini istemiştim aksiyon yaşamak.Keşke dilemeseydim,babam hediye olarak Los Angeles a uçak bileti almış tek kişilik orada üniversite okuyayım diye bi nevi senden kurtuluyoruz defol hayatımızdan der gibi.Sevinmiştim çığlıklar atıp babama sarıldım.Ertesi gün bavullarımı hazırlamaya başlamıştım.Babam bana bir ev bile tutumuştu kirasını ödüyordu her ay.Uçağa binip LA ya vardım ve evin adresini öğrenip oraya yerleştim.Eşyalarımı valizimi felan,ardından zil sesini duydum kapı çalmıştı...

HERŞEY O KAPIYLA BAŞLADI


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 12, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yaşam Ve Ölüm ArasındaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin