Utiskovaní okřídlení pedofilové

36 4 1
                                    

Pamatuji si to, jako by to bylo včera. Byl to typický večer v malém městečku Kůlnovice. Mistní vidláci se slézali do vyhlášených krčem s rychlou obsluhou a travili čas kousáním páratek a hulením. Jejich nejoblíbenější činností bylo ovšem zírání na nezletilé, kteří si přišli pro malinovku, zmrzlinu a nebo zakouřit.
Ano, byli to pedofilove! A Borivoj se svym paratkem mezi nimi!!!!
Zrovna se vydal, jako slušný pedofil, si  zakouřit mimo prostor krčmy, když se to stalo.
Spatřil záblesk a ucítil svědění na zadech. Myslel si, že je to dítě, které tam zapomněl nebo bídná moucha. Jakmile se ale otčil, spatřil hejno andělů. Ale ne, to nebyli andělé, to byli pedofilové s křídly!
Zklamanĕ se podíval na svá záda a zjistil, že místo dítěte i jemu na zádech vyrostla křídla.
Zpomalena barmanka Petunie po nich vrhla zavistivy pohlrd a jizlive dodala: "Ha, tak to vypada, ze kridla rostou jenom pedofilum."
Bořivoj byl ohromen, když mu došlo, že je to pravda. Konečne se na svetě našlo trochu spravedlnosti!

O dva tydnt pozdeji...

Média byla plná pedofilů s křídly. Každý, kdo šel po ulici a měl je, byl ostatními bez křídel odstrkován. Na dveřích obchodů a později i veřejných místech se oběvily cedule: " lidem s křídly vstup zakázán". Pedofilové byli vyhazováni z prací a tak se združovali v na velkých stromech, kam mohli snadno vyletět a i lehce sletět.

Bořivoj přišel o svou práci nafukovače balónků a byl vyhozen z bytu a tak nocoval na stroně s ostatními pedofily. On se ale s tímto osudem nechtěl smířit. Ve svém minulém životě byl sice společenský vyvrhel, ale dnes měl krásná křídla jejiž vzory připomínaly dětské hlavičky. Jednoho dne vyletěl Bořivoj trochu nad strom a upoutal pozornost všech hlasitým zvoláním "hele mám dítě". To zakřičel ještě párkrát než ho všichni poslouchali. Potom pokračoval: "přátelé pedofilové, nemáme sice domovy, ani jiné přátelé, ale jsme více méně něco jako nadlidé. Máme křídla a milujeme děti a to nás spojuje. Tak mi poleťte pomoct vytvořit kolonii a spolu ovládneme svět!"

Proslov ocelnila většina přihlížejících hlasitým lámaním párátek a plácáním křídli. A tak, Pedo-Bořek, jak si později Bořivoj začal říkat, a jeho stoupenci pedofilové odletěli do blízkých hor, kde si postavili prozatimní příbytky.

Jak se těmto pedo-nadlidem bude dařit, přečtete v další kapitole.


Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: May 12, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Povstání pedofila BořivojeKde žijí příběhy. Začni objevovat