Proloog

137 10 4
                                    

Ik werd wakker door een hard geluid. Ik liep naar beneden en zag mijn vader op de grond liggen, hij is denk ik gevallen, Ufh hij heeft toch niet weer gedronken hé. Ik liep naar hem toe en rook meteen een sterke geur van alcohol. Ik liet mijn vader liggen en rende snel naar mijn moeder om haar te waarschuwen dat mijn vader dronken is, want als mijn vader mijn moeder ziet gaat hij haar weer slaan en dat wil ik niet. Onderweg naar boven zag ik veel lege flessen wodka liggen, Ik zuchtte diep en liep verder de trap op. Ik liep langs de kamer van mijn broer en ik gluurde er doorheen en zag dat mijn broer bezig was met een meisje ieuw ze gingen bijna in elkaar. Ik liep naar mijn moeder en probeerde haar wakker te maken "mama word wakker papa is dronken en gaat je weer slaan" fluisterde ik. Toen mijn moeder niet reageerde begin ik steeds harder te praten. "mamaaa word nou eens wakker" Ik probeerde mijn moeder wakker te schudden en toen pas viel me op dat er bloed op haar kleren was. Ik begon bang te worden en draaide haar om, toen ik zag dat haar hele rug bedekt was meg bloed, begon ik te gilen. "MAMAAA NEE JE BENT DE ENIGE DIE IK HEB ALSJEBLIEFT VERLAAT MIJ NIET" Mijn moeder reageerde niet dus probeerde ik aan haar hand haar polsslag te voelen, dat had ik een keertje op school geleerd. Ik voelde helemaal niks dus raakte ik in paniek. Snel zocht ik mijn telefoon en belde een ambulance. Binnen een kwartier hoorde ik sirenes en niet veel later ging de bel. Ik rende er naar toe en deed de deur open. Meteen toen de ambulance mensen mijn vader op de grond zagen liggen renden ze naar hem toe. Ze dachten zeker dat ik voor hem had gebeld "NEE NIET HIJ, HIJ IS GEWOON DRONKEN. MIJN MOEDER LIGT BOVEN EN IK WEET NIET EENS OF ZE NOG LEEFT DUS SCHIET OP A MONGOLEN" schreeuwde ik huilend. Ik zag ze naar boven gaan en even later kwamen ze met mijn moeder in hun armen terug. Mijn broer kwam naar beneden en gaf mij meteen een klap op mijn gezicht. "Wat is hier aan de hand, kan ik niet even lekker genieten met mijn schatje in stilte" siste mijn broer kwaad. Mijn hand ging meteen naar mijn wang "jij wilt genieten met je 'schatje' terwijl je moeder dood aan het gaan is of dood is nu" zei ik huilend. "Oh is mama dood, wat zielig" zei hij met een grijns "Ik heb haar toch nooit gemogen" vervolgde hij en gaf me weer een klap en liep daarna naar boven. Ik bleef maar huilen bij mijn moeder en wou niet meer weg. "NEE MAMAAA je mag niet dood ik ben pas 15 hoe ga ik voor mezelf kunnen zorgen en voor de rest van het gezin want normaal deed jij alles maar nu kan dat niet meer, papa gaat mij in de steek laten en niks doen en mijn broers en zussen gaan mij weggooien als afval alstublieft kom gewoon terug" zei ik huilend terwijl ik met mijn hand door mij moeders haar ging.

Hoii hoe vinden jullie dit eerste deeltje. Als jullie het leuk vinden stem en reageer dan. Beslema💕💕

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Dec 02, 2018 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Hoe Mijn Leven VeranderdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu