Bilinmeyen Numara: SELEN'İ YOLARIM!
Baturay: Ha? Enes sen misin?
Bilinmeyen Numara: Şu Selen'i kovsan artık, kız senin içine giricek çünkü (!)
Baturay: Tamam Enes, çok komiksin anladık.
Bilinmeyen Numara: Sorunlu musun çocuk!?
Başak'ın elleri titreyerek ve dişlerini sıkarak onlara doğru ilerlediğini görünce sırıtmaya başladım. Şeytani planım işe yaramıştı, dedikodu Başak'ın kulağına ulaşmıştı. Keyifle banka yayıldım, izlemeye değer bir kavga olacağa benziyordu.
Başak, ölümcül bakışlarıyla Selen'i hedef almışken Meryem, Elif ve Şeyda üçlüsü çoktan kızcağızın etrafını sarmıştı. Selen şaşkınlık ve korku içinde Başak'a bakıyordu. Baturay ise daha çok 'N'oluyor aq?' modundaydı. Enes'in zar zor anlaşılan cümleleriyle Başak hariç herkes ona bakmaya başladı; Başak gözlerini hafif kısmış bir şekilde rakibini süzüyordu.
"Ba... Başak... Valla yalan... Yapma... Sadece... Dedikodu... Kıskanıyorlar bizi."
Diye konuşmaya çalıştı Enes. Nefes nefeseydi. Onlara pek uzak bir banka oturmadığım için neredeyse söyledikleri her şeyi duyuyordum.Ardından koşarak Burak çıktı okul kapısından, gayet sakin görünüyordu. Burak, Selen'in etrafına toplananlar arasında şaşkın şaşkın etrafa bakan Baturay'ı fark ettiğinde onu kolundan tutup kendine doğru çekti. Neredeyse benim oturduğum yere geldiklerinde Burak hafif gülümseyerek tam yanımdaki banka oturdu.
"Niye bu kadar rahatsın amk? Senin sevgilin orada kavga edecek." dedi Baturay kıkırdamasına engel olamayarak.
"Asla öyle bir kavga olmayacak." Ses tonu fazlasıyla emin duruyordu ve bu benim sinirlerimi bozuyordu.
Ben boşuna dedikodu yaymamıştım.
"Ne demek olmayacak lan? Başak'ı görmüyor musun, kız delirmiş gibi. Gözlerinden alev saçıyor, 'fiuv fiuv' diye." dedi Baturay Başak'ı göstererek. O sırada Başak çıldırmış gibi bağırıyordu, Enes ona yaklaşmaya çalışıyordu, Selen salak gibi etrafına bakıyordu, Şeyda emir bekleyen asker gibi Selen'in başında bekliyordu, Elif ve Meryem ise Selen'in kıyafetlerini inceliyorlardı. Hafif bir kaos ortamıydı anlayacağınız.
"Onu mu savunacaksın Enes? Kız bildiğin senden hoşlanıyor ya!" diye cırladı Başak. Siniri hafif geçmiş gibiydi ve bu benim durumumda ki biri için fazlasıyla üzücüydü.
Ulan, ben o kadar riske girip dedikodu yaydım yaptığınız şeye bak. Başak, şu an o kızın ağzı yüzü kaymış ve ağlıyor olması lazımdı. Üzdün...
"Başak ne saçmalıyorsun, ben Enes'ten hoşlanmıyorum. Gerçekten benden bunu nasıl bekleyebiliyorsun? Ben hepinizi arkadaşım olarak görüyorum yha." Başak gözlerini Selen'e çevirdi.
Amk yalancısı...
Duygu ve Kaya'nın bağırışlarıyla herkes onlara bakmaya başladı. Duygu koşarak Başak'ın yanına gitti. Biraz soluklandıktan sonra konuşmaya başladı,
"Başak, Enes haklı bunlar bir dedikodu. Hatta biz başlatan kişiyi biliyoruz.."
Ne?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Texting Bebeyim Texting
Fanfictionİsmiyle en uyumsuz hikaye olabilir. Not: Hayatı takmayın.